Gå til innhold

Ammebh!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte flere møkkabher fra HM noen dager etter fødsel.. De viste seg å være så vonde at jeg greier ikke å bruke dem.. Av en eller annen grunn skal de ha en steinhard PINNE på siden av puppen og den graver seg inn om jeg bøyer meg :-P

Jeg lurer på om noen kan anbefalle en ammebh som ikke er vond??

Anonymous poster hash: c9749...df2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cubus har noen som er veldig behagelige, men de gir ingen støtte.

Anonymous poster hash: 97945...e35

Skrevet

Change, Change, Change! :) skikkelige ammebh med støtte og som ikke gir de forferdelig slappe ammepuppene som alle andre kjedebutikker gir meg. Har nemlig ikke noen struttepupper fra før ;) de koster litt men er vel verdt pengene - og man kommer mer enn langt nok med to! Evt også en om man er flink å skyller opp feks hver kveld - jeg er latere og bytter på to ;)

Skrevet

Lindex sine har eg vert fornøyd med :)

Anonymous poster hash: 3b9dd...cde

Skrevet

Jeg har fra Sparkjøp, kjempegode, med god støtte. De er på tilbud til 150, koster vanligvis 319, eller noe i den dur. De er i hvert fall på tilbud i butikken her hvor jeg bor... Ellers har jeg også hørt mye bra om Change. Dit skal jeg når jeg er ferdig med amminga for å finne en passende behå til eventuelle pupper som ligner "sokker med sand i" :P

Anonymous poster hash: 1d815...6f6
Skrevet

Kappahl var de eneste jeg kunne bruke

Anonymous poster hash: 415ae...2b7

Skrevet

Jeg endte opp på kappahl. de var jo helt fantastiske! Visste ikke at de hadde slikt engang :)

Har ikke store pupper fra før, men har gått fra 75 A til 85 C nå... sykt!!

Skrevet

Triumph (?) har noen gode. De selges vel på sparkjøp.

Skrevet

Hadde nokon h&m og lindex som var grusomme, endte med å kun bruke den eg har frå triumph. Kunne fint funne på å bruke den enda, sjølv om eg ikkje ammar..

Skrevet

Abecita sine er knallgode! Selv den enkle varianten uten spiler. Kjøpes hos undertøysbutikker, men koster ikke mer enn ca 300.

Den hvite er litt gjennomsiktig, men finnes i svart også.

Anonymous poster hash: ab2df...8b8

Skrevet

Change, Change, Change! :) skikkelige ammebh med støtte og som ikke gir de forferdelig slappe ammepuppene som alle andre kjedebutikker gir meg. Har nemlig ikke noen struttepupper fra før ;) de koster litt men er vel verdt pengene - og man kommer mer enn langt nok med to! Evt også en om man er flink å skyller opp feks hver kveld - jeg er latere og bytter på to ;)

Hvor mye koster de?

Anonymous poster hash: f64d8...e9b

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Denne er helt fantastisk, verdt hver krone. Men legg merke til at det kan hende du må gå litt opp i cupstørrelse på den da jeg bruke en cupstørrelse eller to (husker ikke helt) større en jeg gjorde i andre bher fra Change. Så vil si den er litt liten i størrelsen.

Skrevet

Kjøpte flere møkkabher fra HM noen dager etter fødsel.. De viste seg å være så vonde at jeg greier ikke å bruke dem.. Av en eller annen grunn skal de ha en steinhard PINNE på siden av puppen og den graver seg inn om jeg bøyer meg :-P

Jeg lurer på om noen kan anbefalle en ammebh som ikke er vond??

Kjøpte også de.. Men i morgen skal jeg på change å handle nye.. Lei av disse vonde...
Skrevet

"Boob" sine! Ingen over, ingen ved siden av ;)

Skrevet

Hvor mye koster de?

Anonymous poster hash: f64d8...e9b

De koster 500kr. Er du clubchange medlem 450kr på nett(linken som ligger ute litt lenger oppe). Handler du i butikk får du poeng hver gang du handler som du kan velge å bruke når du vil :) Change er den eneste plassen jeg kan kjøpe bh med god støtte til en ok penge, str 70j krever sitt! :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...