Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 I morgen har vi time hos osteopat fordi babyen har så vondt i magen. Hvordan arbeider egentlig osteopaten med babyen? Og pleier det å være engangsbehandling eller må det behandles flere ganger? Anonymous poster hash: 40cb0...995
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Vi har vært til osteopat med lillegull og han sa at han brukte sjeldent mer enn to behandlinger på babyer og maks 3. Han vi gikk til bare holdt hånda si på kneet hennes og fant da ut hva som feilte henne. Helt ærlig så aner jeg egentlig ikke hva han konkret gjorde men hun ble nå bra ihvertfall:) Veldig skånsom og fin behandling uten noe som helst skriking i motsetning til manuellterapeuten hvor det var skikkelig vræling. Anonymous poster hash: c8b94...33d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Det hørtes lovende ut! Jeg var nemlig redd for at det skulle bli litt hardhendt behandling slik at det ble skriking:) Anonymous poster hash: 40cb0...995
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Osteo... Har ikke det med beina å gjøre? Osteoporose er jo benskjørhet. Anonymous poster hash: 237a0...cc6
Edelweis Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 har vært til osteopat med lille for det samme etter en behandling ble alt bra:-D gikk dit sselv på grunn av bekkensmærter etter siste fødsel, etter to behandlinger var jeg bra. :-D
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 Ja, det anbefales på det varmeste! :-) Hjulpet meg i to svangerskap med bekkenvondt. Ikke.mange behandlingene, kontro fysio. Også hjulpet barnet mitt med ørene og ørebetennelser.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Blir glad av å lese dette:) Håper så inderlig det skal hjelpe på magesmertene til babyen! Anonymous poster hash: 40cb0...995
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå