Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 http://24.media.tumblr.com/tumblr_m9hcsdKu0f1rcef6io1_500.jpg Anonymous poster hash: f1bf2...618
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Absolutt ikke! Ønsker nemlig ikke å se ut som jeg gjorde før puberteten... Anonymous poster hash: aae95...f43
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Hvis ikke dette er et bilde av deg selv HI, så synes jeg du er slem som legger ut sånt!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 Hehe.. Trollemor! Anonymous poster hash: 41a74...1b8
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Nei, for da kan man ikke spise Anonymous poster hash: f8581...968
Bustetroll Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 Hun hadde artige bein:P Hadde beina vært rette og normale hadde jeg ikke hatt noe imot å se sånn ut
*Lissi* Skrevet 11. juni 2013 #9 Skrevet 11. juni 2013 Nei, "perfekt" kropp for meg er jenter med litt muskler. Som spiser sunt og trener. Det synes jeg er lekkert.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #10 Skrevet 11. juni 2013 Nei. Jeg syns hun Kelly Brook har fin kropp. Sånn skulle jeg hatt. http://www.google.com/search?q=kelly+brook&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=2Py2UaW1B-PL4ATjg4DYBw&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1280&bih=634#facrc=_&imgrc=Z1vS9Tei01dQWM%3A%3BViV-18-HoxFFZM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages5.fanpop.com%252Fimage%252Fphotos%252F25200000%252FKelly-Brook-kelly-brook-25207563-1600-1200.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.fanpop.com%252Fclubs%252Fkelly-brook%252Fimages%252F25207563%252Ftitle%252Fkelly-brook-wallpaper%3B1600%3B1200 Anonymous poster hash: bc7df...887
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #11 Skrevet 11. juni 2013 Også hun Kate Upton http://www.google.com/search?q=kelly+brook&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=2Py2UaW1B-PL4ATjg4DYBw&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1280&bih=634#client=safari&rls=en&tbm=isch&sa=1&q=Kate+upton&oq=Kate+upton&gs_l=img.3..0l10.38799.40506.2.40742.10.6.0.4.4.0.194.439.0j3.3.0...0.0...1c.1.16.img.mIpqCtOFCHY&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.47534661,d.bGE&fp=b5494a8483ceaa25&biw=1280&bih=634&facrc=_&imgrc=Owmh-Ke-pZ-Z0M%3A%3BUeHNMRa3WEHTJM%3Bhttp%253A%252F%252F4.bp.blogspot.com%252F-DBBjVyKXKk4%252FUSqyrz17VsI%252FAAAAAAAAYwE%252F369AUPLUWfI%252Fs400%252FKate-Upton-28.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fuygarr.blogspot.com%252F2013%252F02%252Fkate-upton-videos-from-youtube.html%3B900%3B1294 Anonymous poster hash: bc7df...887
♥Madam Mim♥ Skrevet 11. juni 2013 #12 Skrevet 11. juni 2013 Nei, den kroppen der var for tynn på en voksen person synes jeg. Hun ser ikke så gammel ut heller da så mulig hun ikke har fått formene sine enda.... Hu Kelly Brook hadde fin kropp ja
Gjest sug lut Skrevet 11. juni 2013 #13 Skrevet 11. juni 2013 Off, det er alltid trist med begrepet "perfekt kropp". Hvis det som er avbilda er en kropp som faktisk VIRKER, som har regelmessig menstruasjon, og som er sterk, sunn, trent, utholdende og smidig, samt ikke operert eller sultet, så er det en "perfekt" kropp.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #16 Skrevet 11. juni 2013 Hvorfor rydder ikke folk før de tar bilder som skal legges ut på nettet? Anonymous poster hash: a412f...3c9
Gjest yrild Skrevet 11. juni 2013 #17 Skrevet 11. juni 2013 (endret) Ser photoshoppet ut, så nei jeg synes ikke den er perfekt, men ser unaturlig ut. Her er en perfekt kropp i mine øyne : http://www.google.ch/imgres?imgurl=http://tantric-goddess.org/images/Navel/actress_jennifer_lopez.jpg&imgrefurl=http://tantric-goddess.org/actress_and_navels.htm&h=1165&w=600&sz=63&tbnid=QKrmP3mY6Po29M:&tbnh=90&tbnw=46&prev=/search%3Fq%3Djennifer%2Blopez%2Bbody%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=jennifer+lopez+body&usg=__aW8NHP_6iAClisHtr0SI72evyto=&docid=JwOP2Exj8iUXnM&sa=X&ei=wQm3UbOPNOSp4gTyx4CQAw&ved=0CDgQ9QEwAg&dur=397 Men det finnes et utall perfekte kropper i mine øyne og de er helt forskjellige :-) Endret 11. juni 2013 av yrild
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #18 Skrevet 11. juni 2013 Nei. Har nemlig vært så tynn selv, og det er ikke pent. Anonymous poster hash: 1ba61...a2d
Puma - sprekker snart! Skrevet 11. juni 2013 #19 Skrevet 11. juni 2013 Humre.. Sikkert et ideal ja, om man er 14..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #20 Skrevet 11. juni 2013 Nei, hun ser jo syk ut. Altfor tynn og mager synes jeg. Så selv slik ut i begynnelsen av puberteten og det er ikke mye feminint eller lekkert. Anonymous poster hash: 98421...7f3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #21 Skrevet 11. juni 2013 Grøss!!! Det var ikke pent! Men hun syns det nok selv, gummipupper osv.. Det er slike som sliter med å se sannheten. Anonymous poster hash: be63a...c07
Slalotte Skrevet 11. juni 2013 #22 Skrevet 11. juni 2013 Hadde jeg sett sånn ut så hadde nok ikke samboer tørt å hold rundt meg i fare for å knekke eller knuse meg.. Ja, hun ser tynn ut og håper hun legger på seg når hun er fult utviklet..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #23 Skrevet 11. juni 2013 Nei absolutt ikke hun der må jo ha en spiseforstyrrelse eller noe. Grusom! Anonymous poster hash: 017cf...5d6
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #24 Skrevet 11. juni 2013 Haha, huff, nei. Sånt mellomrom mellom lårene ser ikke mye sunt ut. Min idealkropp er Kate Winslet sin i Titanic. Nydelig Anonymous poster hash: c4af6...d66
nagini Skrevet 11. juni 2013 #25 Skrevet 11. juni 2013 Absolutt ikke! Ønsker nemlig ikke å se ut som jeg gjorde før puberteten... Anonymous poster hash: aae95...f43 Jøss, hadde du sånne pupper og hofter som svinger ordentlig ut i forhold til midjen, før puberteten? Du må ha vært et merkelig barn. Pefekt er hun ikke, jeg liker mer muskler og synes hun hadde litt for mye mellomrom mellom lårene, men jeg synes hun var flott jeg. Mye heller hatt den kroppen enn den gravide flodhestkroppen jeg har nå. (sånn bortsett fra jeg aldri aldri ville byttet ort lilel baby i magen da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå