Gå til innhold

Min tur til å trenge kjolehjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli desperat etter å finne kjole til bryllup i sommer - første nå i slutten av juni. Men finner absolutt ikke noe som passer!

Jeg har jo selvfølgelig noen kriterier.

Må være knelang eller lenger, ikke for mye utrigning (helst minst mulig!), ikke tynne stropper.

Må egne seg for ei brystfager og normalslank blondine.

Noen tips til butikker å tråle - nettbutikk begynner kanskje å bli litt knapt med tid..!? Syns jeg har trålet tusentalls sider med kjoler, men finner liksom ikke noe.. Hadde bunaden vært i orden så hadde saken vært grei, men den er dessverre på reperasjon :(

Anonym poster: b7eca3be405070e072b0d6a59f3f26d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har så lyst på Audrey kjolen på kjoledamen.no, det er en stil som flatterer alle samtidig som den er sexy uten å lufte for mye...

Anonym poster: 81e1be49f2c339098309697ef7546b59

Skrevet

Lilly.dk. De leverer raskt hvis du ber om det. Superfine kjoler. Jeg har fler derfra.

Skrevet

Lilly.dk. De leverer raskt hvis du ber om det. Superfine kjoler. Jeg har fler derfra.

Oj, ja der var det fine kjoler som hadde passet :) hvordan er de i størrelsene syns du?

Anonymous poster hash: f8f24...fc6

Skrevet

Jeg er 168 veier 57 kg. Har både i str 38 og 36. De er ganske fleksible pga at de fleste har snøring i ryggen. Se på str tabellen på siden deres.

Anonymous poster hash: 3e7d4...df4

Skrevet

Jeg fant en på Oasis. Synes egentlig at den er litt kort (som de fleste Oasis-kjoler), men den er ikke utringet i det hele tatt, så tenker at det veier opp :P

Skrevet

Jeg fant en på Oasis. Synes egentlig at den er litt kort (som de fleste Oasis-kjoler), men den er ikke utringet i det hele tatt, så tenker at det veier opp :P

Ja, "regelen" sier vel pupper ELLER lår, aldri pupper OG lår ;)

Anonymous poster hash: acaeb...890

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...