IceNose Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Han sovnet rundt 2330 i går.Han begynte våkne litt i i 0200 tiden men vi spiste ikke før kl 0300.Han har da holdt det gående med masse lyder,ynking,sparking,han vrir seg,smågråter osv osv..Han har ligget sånn også da siden mating...Til nå.Nå mater jeg og før jeg omtrent legger han til kommer det en skikkelig rap.Kan det være den som har plaget han?Nå mater jeg igjen og han har null interesse,sovner ved puppen..Hvorfor er han sånn?Noen som har vært borti det samme? Kjenner det er frustrerende..Vøir veldig sliten..Har ikke lyst til å måtte ta igjen søvn på dagen i dag..Da går jo dagen og tiden bort fra meg..(Og i tillegg så har jeg en mann som klarer sove 100% gjennom alle lydene han lager..)
IceNose Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2013 Nå er vi gang med andre natta på samme måten....Noen som har noen tips?Erfaringer?...
Pesta Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Har ikke noe bedre å si enn at det blir bedre og man må bare holde ut.. Mine har vært/er lik som du beskriver, og jeg har også en samboer som sover seg gjennom et bombeangrep.. Kan være alt fra luftsmerter/magesmerter, behov for nærhet til tenner på gang (nå aner jeg ikke hvor gammelt barnet ditt er).
IceNose Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2013 Bombeangrep ja!Her og!Hehe! Gutten min er 2 mnd.Det har blitt bedre men da er det nok bare å ta tiden til hjelp
Fake-blonde Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Gutten din er 2mnd og du forventet han skal sove natten gjennom?? Jenta mi er snart 7mnd våkne fortsatt 1 gang om natten, de enkelte natt hun sovet hele natten så da fikk jeg ikke sov Hihi jeg ble engstelig og ødelegge natte søvnen min lol... Her begynne jeg natte amme avvenning når hun er 5mnd, og amme slutt når hun er 6mnd .. Du få bare tar den tid du trenger, spedbarn tiden går fort over så kose dere så mye dere kan ..
Pesta Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Bombeangrep ja!Her og!Hehe! Gutten min er 2 mnd.Det har blitt bedre men da er det nok bare å ta tiden til hjelp Da blir det nok snart bedre skal du se, han er jo bare spedbarn ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå