Gå til innhold

Noen som har tatt brystløft her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor?

Jeg har veldig slappe bryster og ønsker å gjøre dette. De har vert ganske store, er fortsatt stor, men nå henger de. Når jeg står oppreist rekker de meg ca ti cm over navlen, uten bh.

Tør ikke gå til legen om jeg ikke vet at jeg får det dekket, for jeg vil ikke virke overfladisk om jeg ikke trenger det. ,em det er vondt å løpe, for de singler i alle retninger.

Kan du fortelle meg hvordan det var for deg?

Anonym poster: 928dff7a59b05416ec6a72d1401c4099

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk det dekket, men det er vel 8 år siden nå. Mye strengere regler tror jeg. Du må ha fysiske plager, hjelper ikke med psykiske.

Jeg fikk et nytt liv. Tok vekk ca halv kg hud på hver.

Men de har vokst igjen og blitt større i denne graviditeten, så kommer til å gjøre det igjen etter jeg er ferdig med barn.

Du burde vente til du er helt sikker.

Anonym poster: 649b9e740e07edf16ab85484757bca23

Skrevet

Jeg fikk det dekket, men det er vel 8 år siden nå. Mye strengere regler tror jeg. Du må ha fysiske plager, hjelper ikke med psykiske.

Jeg fikk et nytt liv. Tok vekk ca halv kg hud på hver.

Men de har vokst igjen og blitt større i denne graviditeten, så kommer til å gjøre det igjen etter jeg er ferdig med barn.

Du burde vente til du er helt sikker.

Anonym poster: 649b9e740e07edf16ab85484757bca23

Jeg er ferdig med barn. Jeg kan ikke være i særlig fysisk aktivitet. Det er vondt å hoppe på trempolinen sammen med barna, vondt å løpe, selv med en ganske stram sports bh. Det er vondt å sykle over en dump. Kanskje jeg skal ta meg en tur til legen og høre. Jeg har ikke penger til å betale det selv.

Skrevet

...må bare hive meg inn her og spørre - hvordan er arra? Er d verdt d mtp hvordan de "skjemmer" de nakne brystene etter operasjonen?

Anonym poster: 308d2cc0bd7ad825760199962b10e9d2

Skrevet

...må bare hive meg inn her og spørre - hvordan er arra? Er d verdt d mtp hvordan de "skjemmer" de nakne brystene etter operasjonen?

Anonym poster: 308d2cc0bd7ad825760199962b10e9d2

Jeg vet ikke noe om artene siden jeg ikke har gjort dette enda. Men mine har så mye strekkmerker at jeg foretrekker arr fremfor det tror jeg. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...