Anonym bruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Jeg har de siste to månedene vært veldig sår og det klær masse. Kun på kjønnsleppene og den tynne huden mot endetarmen. Jeg har ikke utflod. Eksempel når jeg er på do og skal tisse og skal tørke meg så må jeg gni papiret ganske hardt foret klør som bare rakkeren. Nå sitter jeg på kontoret hjemme og det klør og jeg vil så gjerne bare klø og klø og klø. Gjør vondt ved samliv. Vet ikke hva dette kommer av og hva jeg kan gjøre med det. Hjelp meg..... Anonym poster: bb48fc630671f6e00409dd6ab104a085
Von Hertelhofen Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Høres ut som en jobb for Canesten! Sopp med andre ord
kjersti83 Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 D kan også bare være tørre slimhinner. Er selv plaget med dette fra og til under denne graviditeten. Er sår og sprekker opp i huden rundt skjedeåpningn og spesielt mot endetarmen. Ville tatt det opp med legen. Finnes stikkpiller og kremer som kan hjelpe. Og bruk glidemiddel under samleie;)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 kjersti83 - det høres mer riktig ut. Har ingen lukt eller utflod, men det klør som sagt når jeg skal tørke meg nedentil osv Skal ringe legen, håpe at han har tid til å høre på meg nå. Sist når jeg skulle til han ba jeg om en dobbeltime men han hadde så vidt det var tid til å skrive henvisning og to resepter hi Anonym poster: bb48fc630671f6e00409dd6ab104a085
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå