Gå til innhold

Er det meg eller mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg aldri får et unnskyld fra min mann... Og ikveld ble jeg bare lei meg, d frister ikke sove i samme seng en gang.

Jeg skal tømme en skål med rusk opp i søppelbøtten og dunker forsiktig til bunnen av skålen for at alt skal komme ut av. Da knuser plutselig skålen i femtitusen biter og håndflaten min er full i små glassbiter. Roper på mannen for hjelp men han skjenner bare og er opptatt av hvor mye jeg roter og den skålen var ikke nødvendig å vaske osv. Da bare ber jeg han om å komme seg ut siden det verken er sympati eller hjelp å få.

Så skjønner han liksom ikke hvorfor jeg blir litt sur og fortsetter med at jeg bråker sånn og det var da ikke viktig å ta den skålen nå osv... Så kommer han og vil klemme meg men da orker ikke jeg. Kunne han ikke bedt om unnskyld for å være en drittsekk og heller bare hjelpe meg..... Sa at han kunne bare gå siden han knapt brydde seg likevel, det var bare viktig å påpeke hvor mye rot jeg lagde!

Anonym poster: 759ad1f63137745888c97c4b9758578c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er du eller mannen? Som hva da??!!

Skrevet

Som har rett?

Feil av meg å ønske sympati og en unnskyldning?

Anonym poster: b8f80d442b549b49de6c7e28d45cd262

Skrevet

Som har rett?

Feil av meg å ønske sympati og en unnskyldning?

Anonym poster: b8f80d442b549b49de6c7e28d45cd262

Skrevet

Begge, hvis du sikter til hvem som er umoden i oppførselen. Begge overreagerer.

Anonym poster: acffd85e32354e193603d54cda00bf3c

Skrevet

Ærlig talt.. dette høres jo helt utrolig umodent ut. Er resten av forholdet deres så preget av maktkamp så strever dere nok :o

Anonym poster: 816275cea3489c702ca203b5d4e8433e

Skrevet

Tror nok dette handler om helt andre ting enn en knust skål.

Anonym poster: ac95c51c058c00cd9fc7721d493c008c

Skrevet

Føler jeg aldri får et unnskyld fra min mann... Og ikveld ble jeg bare lei meg, d frister ikke sove i samme seng en gang.

Jeg skal tømme en skål med rusk opp i søppelbøtten og dunker forsiktig til bunnen av skålen for at alt skal komme ut av. Da knuser plutselig skålen i femtitusen biter og håndflaten min er full i små glassbiter. Roper på mannen for hjelp men han skjenner bare og er opptatt av hvor mye jeg roter og den skålen var ikke nødvendig å vaske osv. Da bare ber jeg han om å komme seg ut siden det verken er sympati eller hjelp å få.

Så skjønner han liksom ikke hvorfor jeg blir litt sur og fortsetter med at jeg bråker sånn og det var da ikke viktig å ta den skålen nå osv... Så kommer han og vil klemme meg men da orker ikke jeg. Kunne han ikke bedt om unnskyld for å være en drittsekk og heller bare hjelpe meg..... Sa at han kunne bare gå siden han knapt brydde seg likevel, det var bare viktig å påpeke hvor mye rot jeg lagde!

Anonym poster: 759ad1f63137745888c97c4b9758578c

Hva med å si at du ønsker sympati og hjelp siden du har vondt og er lei deg for at skålen knuste i stedet for å si at han må gå ut? Etterpå kan du og si (med ord som han forstår) at du ikke ønsker en slik reaksjon som han hadde først. Vet han at det du ønsker er sympati og en unnskyldning? Hvis hans forsøk på klem etterpå var et forsøk på å si unnskyld og at han godt kan hjelpe deg hvis det er det du trenger men du ikke forsto det kan det være en ide å tenke på å snakke om hvordan dere kommuniserer.

Anonymous poster hash: 6dbbe...291

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...