Gå til innhold

Dere som har hund..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken mental trening holder dere på med? Altså, hva gjør dere, slik at hunden blir "sliten" i hodet?

Anonym poster: 85b2f7e457ff08d760aeea7cfb8a2850

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trener spor med vår schæfer og også noe agetility

Skrevet

Vi trener endel spor, leker "gjemsel" når vi er ute, vi gir også hundene mat spredt utover tunet.

Anonym poster: 4d472c544162171a5c5f243e525b97a2

Gjest Thunder Road
Skrevet

Lydighet, gjeting og spor. Trente litt agility før.

Skrevet

Jeg har en sånn ball som man putter godbiter inni. Hunden må da leke med ballen, bite, snuse, rulle på den osv også ramler det godbiter ut innimellom. Han må jobbe litt for godbitene, og blir sliten i hodet av det :)

Anonym poster: 4ba83a3c26205efcb9c624a1a58acb79

Skrevet

Gjemmer mat i hagen. Har sånn ball som må rulles x antall ganger før det kommer noe ut. Trener på triks

Skrevet

Ingenting. Det er en whippet. Er ikke helt sikker på hvor mye hjerne den har, stakkars... Utrolig søt og snill da :)

Skrevet

Agility, lærer inn triks med klikker, litt spor, gjemmer godbiter i hagen så de må sniffe seg frem til det.

Skrevet

lek inne og ute hver dag. tror han får nok stimuli av han lille på 2 år også ;)

Anonym poster: 06462bca9f19cdb33fc48b47deaf7aba

Skrevet

Har schæfertispe som naturlig nok trenger mye stimulans, både psykisk og fysisk.

Her går det i daglig dressurtrening, noe agility og har nettopp begynt med spor.

Hun er bare såvidt ett år men schæfer er schæfer - ikke en hund som trives som sofagris :) (hun er flink til det også altså,alt til sin tid :) )

Anonym poster: 74041c545031bb114d1370a14ea018e8

Skrevet

De ballene som har blitt nevnt, hva putter dere nedi der? Min har også en slik ball, men han viser ingen interesse :/

Anonymous poster hash: 411a8...1e9
Skrevet

De ballene som har blitt nevnt, hva putter dere nedi der? Min har også en slik ball, men han viser ingen interesse :/

Anonymous poster hash: 411a8...1e9

Noe som lukter godt. Pølsebiter, baconbiter, skinke osv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...