Anonym bruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Stemte det som dere ble fortalt? Jeg har alltid tenkt at det de "ser" kan være rimelig tilfeldig, og det de forteller kan vi alltid trekke en linje mellom noe vi har opplevd en eller annen gang.. Men jeg ble skikkelig satt ut. SKIKKELIG satt ut, og alle typer følelser velta over meg. Jeg har opplevd en del i livet mitt, noe har jeg aldri fortalt, og jeg gikk igjennom et samlivsbrudd for et halvår siden, og mye i forbindelse med det har jeg aldri fortalt. Jeg ble veldig såra, og samtidlig så hadde han jeg flytta fra en del sider som kanskje mange aldri hadde sett. Hun som spådde meg klarte å sette fingern på mye som hadde skjedd i livet mitt, mye rundt bruddet og rundt han som var samboern min. Jeg begynte bare å gråte.. Hun fortalte meg en del ting som kan skje framover, eller som kommer til å skje i følge hun da;) Men jeg tror jo ikke helt på slikt, så jeg vil se at det skjer først for å si det slik. Men samtidlig så tenker jeg jo på det... OM det skjer, når det skjer osv. Hun sa det at jeg nylig hadde tatt opp kontakta med en gammel kjæreste, eller at han hadde tatt opp kontakta med meg, fordi han ville vise meg noe. Og at vi kom til å knytte nye bånd igjen. Rett etter dette tok en gammelkjæreste kontakt...vi var kjærester for 15 år siden. Han hadde rydda i kjelleren fordi han skulle flytte fra samboern sin, og i alle de gamle tingene så fant han et smykke jeg hadde gitt han, med navnet mitt på. Jeg syntes jo det var veldig koselig, men tenkte ikke så mye over det da. Helt til jeg noen kvelder senere begynte å tenke på tarotkortene.. hehe. Ganske tilfeldig, men alikevel.. Nå må jeg bare si at jeg er litt spent på om flere av de tingene hun nevnte kommer til å skje etter hvert Anonym poster: 67dbfa0da82d46b16676e725ff0f0057
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Nei, men jeg har veldig lyst! Hvor ble du spådd? Og var det dyrt? Anonym poster: b0d09f412b6c0d8b4b0961c4ea96aedd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå