Gå til innhold

Hvem bør bli flaue? For morro skyld ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om ett par velger å ha sexutendørs, på privat eiendom, og blir fersket/iaktatt av forbipasserende.

Hvem bør bli flau?

De som har sex, eller de som fersker dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg blitt ferska hadde jeg blitt ganske så flau....

Om jeg var den som fersket hadde jeg bare ledd stille for meg selv

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg er så avstumpa at jeg har vært i begge roller med bare en svak lattermildhet som resultat.

Skrevet

Sex ute i allmennheten er vel spennende nettopp fordi man kan bli oppdaget. Tror faktisk jeg hadde blitt flauest hvis jeg snublet over noen midt i akten. Da hadde jeg jo ikke vært forberedt på muligheten.

Skrevet

Been there, done that. Og har vel blitt en smule rød i begge situasjoner.

Skrevet (endret)

Vel, det kommer litt an på hvem som ferska oss. Klart man må være åpen for muligheten for å bli fersket når man har sex ute, men litt småpinlig om det hadde vært svigermor eller andre familiemedlemmer..

Har heldigvis til gode å bli fersket. Vi har ganske så stor bakhage.

Endret av mama foodie
Gjest Anybody
Skrevet

Innser jeg nå trenger psykolog hjelp.. For jeg syntes det hadde vært hyggelig! Hyggelig st ti stykker koser seg i solen ute..

Og hyggelig å være til inspirasjon for andre som nå muligens vil prøve seg i solen ute..

*tråler nettet etter en kognitiv adferdsterapeut*

Skrevet

Jeg har fersket et par russ som lå og koste seg på en sånn "gressøy" midt i veien. Jeg ble ikke flau og de var antagelig alt for fulle til å ha vett nok til å bli fulle selv. For dem tror jeg ikke det var spenningen om å kanskje bli oppdaget, jeg tror de var langt forbi det stadiet hvor de kunne tenke over hvor de var og hva de gjorde. Jeg ble mest trist over hvor fulle noen blir i russetiden, får bare håpe at det ikke ga varige "mèn" som baby eller kjønnssykdommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...