Gå til innhold

Atpåklatt sent i 30-årene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har fått det og vil fortelle litt om hvordan det har gått?

Tenker litt på en atpåklatt. Vil være sent i 30-årene og nåværende yngste vil være 7-8 år.

Anonym poster: e79d17739484d63b9f25d606ab7c96e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke det selv, men foreldrene mine fikk det. Vær i allefall først sikker på at du har nok energi og "orker" å begynne på nytt igjen. Foreldrene mine var nok egentlig ferdige, og lillebroren min blir dessverre ikke fulgt opp godt nok. Han er liksom bare med på lasset. Også kjøper de seg god samvittighet med haugevis av leker som ligger og slenger på rommet hans. :S

Anonym poster: a6aeef7207c518303be766e3722d6d42

Skrevet

Jeg er 36 år og skal få en attpåklatt nr 2 :) Dvs jeg fikk to barn når jeg 19 og 20 år gammel. Så fikk jeg en attpåklatt etter 8 år når jeg var 28. Og jeg storkoste mg ;) Og nå er 36 og vi skal få en attpåklatt til. Minstemann er vil være 8 år da. Jeg gleder veldig og det gjør barna også ;)

Anonym poster: 38c48ea5a125b27ab429c30ab811c239

Skrevet

Jeg er attpåklatt og for meg var det ganske ensomt, store søsken flyttet jo tidlig ut. Blir vel omentrent som å være enebarn?

Skrevet

Funker helt fantastisk her. God tid til både liten o stor. Mye kjærlighet mellom stor og liten. Mye hjelp og omsorg fra storesøster. Kjør på:-)

Anonym poster: cf6f0bb4af6d2620a064a916367b2680

Skrevet

Tenker på det samme selv, minste her er 9 år... Føler meg mer moden og klar, men gruer litt til våken netter og den travle ett, to års alderen) vi skal prøve frem til jul, og går det bra så regner jeg med at det blir alle tiders)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...