Gå til innhold

Har du en god duovogn å anbefale, 4 hjul og svingbare forhjul??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og kikker på jollyroom etter det kom et tråd med link. Jeg ønsker meg ny vogn til nr 3. Fra før av har vi "kjedelige" emmaljunga med tungt sportsunderstell. Jeg ønsker en lettere vogn med svingbare forhjul. Har sett på nytt understell til den vogna vi har, og jeg har sett på brio happy med swivel chassi, samt noen billigvogner..

Eneste jeg er skeptisk til ved sånne "billigere" vogner er om de er vindtett og sånn. Kjipt om jeg skulle kjøpe ei vogn som jeg ikke er fornøyd med når vi har ei god vogn (selv om den er gammel). Men jeg kunne som sagt tenke meg ei ny vogn... <3

Forslag?

Anonym poster: ed872b679118bc1377607cb022b7c59f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quinny 3xl? Drømmevogna mi for tida. :)

Anonym poster: 6ca3500ae7e0342646a50eb4cd1ad88e

Skrevet

Quinny 3xl? Drømmevogna mi for tida. :)

Men den har vel bare 3 hjul?

Skrevet

Hehe, jo så det med 4 hjul først nå. Sorry! :)

Skrevet

Hva med Brio Smile?? Noen som har erfaringer med den? Den så jo hendig ut. Problemet er vel at jeg bor i Nord-Norge og vi kan ha noen harde vintre.. Kanskje ikke helt å anbefale som vintervogn? hi

Skrevet

Har Emmaljunga Nitro som jeg har vært veldig fornøyd med. Men litt usikker på hvor bra den er på en del snø dersom du bor langt nord. Bugaboo sine får du jo vinterhjul til da. :-) men jeg synes nitroen er mye lunere til kjølige dager.

Skrevet

Jeg er super fornøyd med min babyjogger city select. Fantastisk! Men, den er muligens ikke den aller beste på løssnø, har selv bare prøvd det en gang. Ca 30 cm nysnø, meget tungt, men det hadde det gjerne vært for flere vogner? Ellers har den fungert bra på snø.

Om du planlegger å beholde den gamle også, så er det jo en mulighet å bruke den på værste vinterstid om du velger en ny som ikke er helt optimal der?

Skrevet

Om du planlegger å beholde den gamle også, så er det jo en mulighet å bruke den på værste vinterstid om du velger en ny som ikke er helt optimal der?

Ja, var det jeg tenkte :) HI

Skrevet

Easywalker qtro. Gode store hjul, 2 svingbare foran. Egner seg også på litt terreng

Skrevet (endret)

Teutonia cosmo.

Svingbare forhjul. Sportsdelen kan brukes vegge veier. Tar liten plass sammenslått. God å kjøre

Endret av DaTuMa
Gjest lemon-aid
Skrevet

Får septemberbaby og har kjøpt Emmaljunga Nitro med citybag :-) Knallfin. Her får vi med et sett vinterhjul ´ví kan feste på! Prisen er ganske høy, ´da. (9400,-)

Gjest lemon-aid
Skrevet

Glemte å tilføye..Den er lett i vekt (11-12kg,tror jeg)og god å trille!

Skrevet

Teutonia cosmo.

Svingbare forhjul. Sportsdelen kan brukes vegge veier. Tar liten plass sammenslått. God å kjøre

Ser den er ganske lik Brio Smile sånn utad. Men litt dyrere.. Jeg lurer litt på hvordan disse vognene er å kjøre for en mann med normal høyde - det ser ut som det er ganske kort avstand mellom hjul/understell og håndtaket. Man risikerer vel ikke å komme borti med føttene når man triller? hi

Skrevet

Se på Bugaboo Buffalo!

Anonym poster: bb8a2c6d9a428730ea6eeacd1e568d50

Skrevet

Brio go! Den er virkelig god! Fantastisk god fjæring, stor god handlekurv, barnet sitter godt i sittedelen og kallesjen er veldig lun! Den har en lang brukstid og er superlett å både trille og legge sammen/ slå opp. Anbefales på det varmeste!! Ville ikke vurdert teutonia da disse vognene har liten sittedel med kort brukstid. Syns også at kvaliteten på teutonia er dårlig. Skranglete og knirkete...

Anonymous poster hash: e3c2d...8ea

Skrevet

Brio Go!

2012 modellen kan du kjøpe vinterhjul til, det må vel passe i nord ;)

Anonymous poster hash: 28945...ed4

Skrevet

Brio Smile, Go og Sing er jo veldig like! Litt forskjellig pris. Hva er hovedforskjellen??

Og hvordan er de(n) å trille for litt høyere folk?? hi

Anonymous poster hash: ed872...59f
Skrevet

Teutonia cosmo.

Ser den er ganske lik Brio Smile sånn utad. Men litt dyrere.. Jeg lurer litt på hvordan disse vognene er å kjøre for en mann med normal høyde - det ser ut som det er ganske kort avstand mellom hjul/understell og håndtaket. Man risikerer vel ikke å komme borti med føttene når man triller? hi

mannen min er mellom 175-180. Defineres det som normal mann? Han har ingen problemer ihvertfall.

Skrevet

Teutonia cosmo.

mannen min er mellom 175-180. Defineres det som normal mann? Han har ingen problemer ihvertfall.

Ok, bra, de vognene ser bare ut som håndtaket er så himla kort at man bare dulter borti vogna med føttene når man går... Men godt å høre. Jeg har forelska meg i Brio Smile, jeg, da... Tenker jeg må i en butikk og prøvekjøre :)

Skrevet

Jeg har brio smile og elsker den. Den er stødig, lett og håndtere, stooor handlekurv, barnet sitter høyt (sportsdelen) lang kalesje så du slipper teppe foran åpningen. Anbefales. Også har den kule farger. Jeg har den lilla. Og for it !

Skrevet

Jeg har brio smile og elsker den. Den er stødig, lett og håndtere, stooor handlekurv, barnet sitter høyt (sportsdelen) lang kalesje så du slipper teppe foran åpningen. Anbefales. Også har den kule farger. Jeg har den lilla. Og for it !

Så godt å høre! Nå trenger jeg bare overbevise mannen om å få en til baby! :D Hehe....... hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...