Anonym bruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Hei Har ingen plasser å spørre om dette, og ingen plass jeg finner noe emne om det på google. Men håper da noen vet hva som er riktig og uriktig På en samværsavtale så skal begge ha en eksemplar hver. Men hvordan blir det hvis jeg har et eksemplar med kun hannes underskrift og han har min, men ingen av dem er signert med begge underskriftene. Er da disse gyldig eller ugyldig som dokument/avtale??? Skal det stå begges underskrift på hver eksemplar? Eller holder det med en underskrift? på en samværsavtale. Er så mange lover og regler at jeg går meg vil. Anonym poster: 5620bcd121acaddbb6e1fcdda00ceae1 Anonym poster: 5620bcd121acaddbb6e1fcdda00ceae1
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Hvis du har et eksemplar med kun hans underskrift, så er det vel bare å skrive under selv, så har den jo begges underskrift (evt kan han gjøre det samme, hvis det er du som angrer på det dere har blitt enige om). Anonym poster: 59d52d5df680f8f733347da76d0e54ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå