Gå til innhold

"fargelapper" fra askeladden.. noen som har disse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de så bra som det påsås? Det står at de er klistrelapper som fester godt på alt fra klær, sko til matbokser osv.. Stemmer det? Jeg har tidligere hatt strykelapper, men jeg er såå lei av å stryke på! Så.. noen som har erfaring med disse såkalte fargelappene?

Anonym poster: 85dfcaf3e84ecda53f6203ed9904a1f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte det på min datter og di satt bra di. :)

Skrevet

Jeg har de, er veldig fornøyd. Brukt de hele året på alt fra matbokser til støvler og ullklær, har ikke merket at noen har falt av.

Anonym poster: b7df1ebfc16e560fee55fb0f9a003fbe

Skrevet

Jeg har kjøpt de for andre gang nå. De forrige jeg kjøpte var gode og satt på vask etter vask, men de siste jeg kjøpte er jeg ikke like fornøyd med, med de har mange falt av etter bare en vask.

Anonym poster: 6ead73b06ab96cbfb83668c12653f74e

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, de er knall. Fester de på alt :)

Skrevet

De sitter godt på feks matbokser og andre ting med helt fast, glatt underlag, og sitter også godt på stoffet på innsiden av sko. Merker du klær, må du feste lappene på vaskeanvisning/nakkelapp eller andre steder som består av ikke-elastisk stoff. Fungerer helt supert til denne bruken altså! Det fungerer derimot dårlig på klær som ikke har vaskelapper du kan feste det på, når du fester det direkte på stoffet så løsner det etter noen vask. Men er heller ikke "meningen" at man skal gjøre det heller da.

Anonym poster: 0580a8020d2b0cc80e364e33c1af6cb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...