Anonym bruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Nabogutten, som bor noen hus bortenfor her har besøk i dag. Begge disse går i samme klasse som min gutt. Nå kom de ned til vårt hus, for og stå rett på utsiden av vår tomt og fortelle min gutt at han kan IKKE være med og leke. Det er ikke en naturlig vei for dem og komme, vi bor litt for oss selv i en endevei i skogen, så eneste grunnen for og komme hit og fortelle min sønn at han IKKE får være med er for å være slemme. Han visste jo ikke at de var ute og lekte, og hadde ikke planer om å være med, men ble jo så glad når han så de kom syklende ned til huset vårt. Åååå...noen barn er ikke bare greie nei.. Anonym poster: 7d334cfde9090a57bc57cdded4f42179
Kliko Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Om dette fortsetter ville jeg faktisk tatt meg en tur bort til foreldrene (gjerna så gutta ser at du ringer på). Dette er ikke greit, men noe mange barn trenger veiledning på :-)
Kanutten83 Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 En liten prat med foreldrene om hvordan barna deres oppfører seg hadde nok vært på sin plass tenker jeg. Stakkar gutten din... Hadde noen gjort slik mot mine barn hadde jeg blitt sint, samme om mine barn hadde gjort slikt mot andre barn. Ikke akseptabel oppførsel!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Da hadde jeg marsjert bort til foreldrene og bedt dem oppdra krapylene sine. Eventuelt spylt dem med vannslangen om de kom for nær Anonym poster: 9ff8090e734e2733b652a8626c04f07d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå