Gå til innhold

Overgangsstønad og aktivitetsfritak... HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ferdig med mammapermisjon og har ikke barnepass til barnet mitt for 15 august. Derfor skal jeg søke overgangsstønad. Det står inne på Nav at man får fritak for aktivitet hvis man kan dokumentere at man ikke har barnepass. Slik dokumentasjon kan være AVSLAG på barnehage SFO eller lignende. Men jeg har jo ikke fått avslag, jeg har bare ikke plass før i august. Holder det å legge ved tilbud om barnehageplass fra august? Jeg har ikke noe papir om avslag, men like lite barnepass for det. Noen som vet? Hjelp meg! Jeg ringer Nav i morgen, men blir nervøs av dette...

Anonym poster: 71ed9094cb7e26fa9ae6ec69455d085d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare legg ved kopi av brev som viser at du har fått barnehageplass fra august du aå ordner det seg:-)

Anonym poster: 6d9ef7d7fa81b7f21320ef340d28c79f

Skrevet

Jeg håper virkelig det!

Anonym poster: 71ed9094cb7e26fa9ae6ec69455d085d

Skrevet

Mottar du overgangsstønad allerede? Slik du skriver tolker jeg det som at du vil søke overgangsstønad i påvente av barnehageplass ettersom du er i ulønnet permisjon... dette er i seg selv ikke nok til å få overgangsstønad; bare så du er klar over det... men kanskje jeg tolket deg feil? -_-

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Jada, bare legg ved et dokument fra barnehagen som sier at dere har fått plass fra den datoen. :) slapp aaav

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Husk å søke kontantstøtte for sommeren også da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...