Gå til innhold

Hvordan ta skjermbilde på FB? FORT!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gal kjerring som holder på, og hun skriver, og sletter i et hakke kjør!!! Jeg må bare ta bilde av galskapen som bevis overfor en person.

Anonym poster: e7c1450b1437472536d4ef564cba4f75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PC, Mac, Telefon?

har du iphone trykker du inn av/på-tasten samtidig som du trykker inn den "firkanten" på midten, nederst på telefonene. Altså tilbake-tasten...

Anonym poster: 444cb2f1a2f792e1681a896087c83cb4

Skrevet

På PC trykker du PrtSc (som regel er knappen et sted i nærheten av F-tastene), og limer inn (Ctrl V eller høyreklikk og lim inn) i f.eks Word.

Skrevet

På Mac er det cmd + alt + 3

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Litt teit jeg Monajenten, men kommer det lyd når du gjør det. Hvor finner man bildet? Hehe :) Prøvde cmd alt 3, men hørte ingen lyd og vet ikke hvor jeg kan lete etter det...

Ikke HI

Skrevet

Litt teit jeg Monajenten, men kommer det lyd når du gjør det. Hvor finner man bildet? Hehe :) Prøvde cmd alt 3, men hørte ingen lyd og vet ikke hvor jeg kan lete etter det...

Ikke HI

Nei nei så teit jeg er, det er cmd SHIFT 3, hehe, sorry!

Bildene blir lagret på skrivebordet. Hvis du bruker 4 på slutten kan du velge selv hva du skal ta bilde av, bruker du 3 blir det hele skjermen :)

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet
:) takker :) alltids greit å vite...
Skrevet

:) takker :) alltids greit å vite...

Bare hyggelig :)

Skrevet

Takk, følelsesvims :)

Herrefred, hun er jo galere enn galest. Jeg er faktisk redd for hva hun kan få til utenfor FB, når hun kan angripe meg på den måten hun gjør der.

Hun har jo ikke engang tatt det under PM, men helt offentlig under et bilde til en tredjeperson.

Nei, sykelig sjalusi sammenblandet med fri fantasi er virkelig farlige greier. Jeg må bare ha bevis.

HI

Anonym poster: e7c1450b1437472536d4ef564cba4f75

• 1 år senere...
Skrevet

Du kan trykke på "PrtScn" (Windows) eller "Cmd + Shift + 3" (Mac) for å ta et skjermbilde på FB. Dessuten kan du også prøve å bruke denne gratis skjermen fange verktøyet til å ta screenshot på pc. Det fungerer bra og kan hjelpe deg til å gjøre raske endringer og dele bildet.

Skrevet

Mulig at hun gale dama har rukket å slette allerede....

Skrevet

Rekker litt av hvert på halvannet år...

Anonymous poster hash: fd282...939

Skrevet

Hva er vitsen med å svare på gamle ubetydelige innlegg du ingeborg??

Anonymous poster hash: 5a221...29a

Skrevet

Luringen som dro opp dette innlegget har tydeligvis prøvd å reklamere for det der programmet hun skriver om.....

Anonymous poster hash: 1005b...fb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...