Gå til innhold

eksamen hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg holder på med eksamens oppgava sommerjobb, og jeg lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg litt. trenger hjelp med å regne skatt og hvordan gjør man det? f.eks hvis det er 37% skatt og du tjener 10 600 i måneden. Trenger virkelig hjelp!

Tusen hjertlig takk på forhånd!

Endret av Kristinenæss
Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Din eksamen, ditt problem. Det du skal gjøre nå er å demonstrere hva DU har lært.

Skrevet

Dette høres ut som eksamensjuks... Jeg vet svaret, men svarer deg ikke.... Lykke til!

Anonym poster: 7250f501399b131cf684da6449c44c12

Skrevet

Tips: du må lage en ligning der lønn uten skatt er X og der du trekker fra 37% fra denne X og ender opp med utbetalt lønn.

Hvis problemet ditt er at du ikke klarer å regne ut hva 37% av 10 600 er, så må du lese deg opp på prosentregning.

Skrevet

Din eksamen, ditt problem. Det du skal gjøre nå er å demonstrere hva DU har lært.

spurte ikke om noen kunne gjøre det for meg, spurte om noen kunne hjelpe meg. tips er fult lovelig. Jeg er kjempe sta når jeg gjelder å greie ting selv.. trenger bare tips
Skrevet

Dette høres ut som eksamensjuks... Jeg vet svaret, men svarer deg ikke.... Lykke til!

Anonym poster: 7250f501399b131cf684da6449c44c12

Trenger bare tips :) og det er lov, lærere kan også gi tips, har bare ikke noen lærere tilgjengelig nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...