Gå til innhold

Rettigheter ved manglende bagasje (fly)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke bagasjen før tidligst i morgen ettermiddag. Har alt av sminkesaker og toalettartikler der. Har ikke engang hårbørste hjemme.

Fikk beskjed om at jeg ikke har rett på å få noe dekket siden det er hjemreise, ikke utreise. Men kan det stemme ?

Jeg har jo ikke to av alt jeg bruker daglig, og det er surt å måtte bruke penger på ting flyselskapet har somlet bort.

Snakker ikke om å kjøpe ny garderobe, men hårbørste, maskara og en ansiktskrem er minimum...

Noen som vet ?

Har reiseforsikring og turen er betalt med kredittkort. Men dama i bagasjeskranken mente jeg ikke har krav på noe der heller.

Anonym poster: 1892bde0273cfd1950bb314feb50fdb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les vilkårene til reiseforsikringen din. Det varierer vel fra forsikring til forsikring hva du har krav på og ikke

Skrevet

Ja, gjør det når jeg kommer hjem.

Men lurte på om noen har fått dekket noe på hjemturen ?

Hi

Skrevet

Man får ikke dekket noe på hjemturen nei, er kun ved utreise. Kjøp deg en billig hårbørste på H/M og be om noen gratisprøver på parfymeriet :-)

Anonym poster: e3286acf3e4740a9720aba52aa91155a

Skrevet

Kjøpte en mascara og en BB cream + en billig hårbørste nå. Men surt å måtte bruke penger på det når jeg har nesten nye i bagasjen.

Ser heller ikke hvorfor jeg skal ha mindre bruk for toalettartiklene mine borte enn hjemme....

Skrevet

Mente omvendt. Mindre bruk for toalettartiklene hjemme enn borte.

Skrevet

Hvis det kommer i morgen er det vel ingen krise? Besteforeldrene mine mister nesten alltid bagasjen på vei hjem fra Thailand, og det stemmer det at man ikke får noe på hjemreisen

Anonym poster: 6cef7d54aa55d8e18f6a9a0cea5f09d1

Skrevet

Tidligst i morgen kveld. Ja jeg synes det er litt krise å ikke børste håret eller ta på et minimum av sminke når jeg skal på jobb.

Forstår jo at det er reglene som er sånn, men likevel idiotisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...