Tredjemann på vei :D Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Jeg er 16 uker på vei og tenkte benytte meg av tilbudet om gratis svømming her en gang i uka, p.g.a. bekkenvondt og sånt Sitter og skal bestille meg ny bikini for sommeren og så begynte jeg å tenke på om det er best med bikini eller badedrakt i svømmehallen? Har ikke vært så mye i svømmehall siden jeg ble voksen faktisk, så aner ikke hva som er vanlig og evt. hva dere trives best med når dere er gravide
You can call me Dårris Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Jeg kjøpte en tankini. Syns det fungerer greit. Kommer jo an på hva du selv er komfortabel med.
Tredjemann på vei :D Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2013 Ble til at jeg spurte på anonymforum, og kom frem til at jeg bare bestilte bikini
MegOgSkjønningen Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Jeg kjøpte meg badedrakt for gravide.. Brukte bikini forrige gang, men opplevde etterhvert at magen dyttet bikinifronten ganske mye nedover (ikke veldig flatternde, og nesten litt avslørende). Bestilte en helt billig og enkel en fra mamalicious. Her finner du litt forskjellige badedrakter og bikinier for gravide hvis du vil se. Ikke gale pris og kjapp levering såvidt jeg husker http://mamalicious.no/accessories/mm-accessories,no_NO,sc.html
vææææ Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Hater badedrakt, finner aldri noen som jeg syns er behagelig, så jeg er nok en bikini girl. Sjøl med de ekstra kiloene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå