Gå til innhold

Uff,ny vikar i bhgen til sønnen vår..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom og leverte sønnen vår i bhgen i dag,og da så jeg en ny vikar. Men det som er,er at jeg kjenner hun og synes ikke noe om hun.

Hun hyler og skriker til unger(både sin egen og andres),hun eier ikke tålmodighet,blir fort sint og da veldig sint..

Er flere felles venner av oss som har kuttet hun ut pga måten hun oppfører seg ovenfor barna deres når de har vært sammen.. Hun bryr seg null om og kjefte ned ungen til andre selv om forledrene er tilstede. Er dette normalt da?

Vet hun har vært vikar i minst 5 andre bhger i området,men alltid bare vært ett par dager.. Lurer jo på hvorfor det aldri har vært lengere? Og jeg vet andre har tatt over vikarietet hun har vært på-.

Men går det ann og prate med bhgen om hvordan jeg ser/har sett hvordan hun er med barn på privaten hvertfall? Eller burde jeg la vær??

Jobber selv i bhg og vi har fått klage på ene vikaren vi brukte pga ene mora ikke tålte trynet på hun.. Vi flyttet vikaren til en annen avdeling da hun nektet og ha ungen sin der mens vedkommende var vikar..

Anonym poster: e438b0c2069b634b81c09724102abb69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnehagen finner fort ut at de ikke vil bruke henne igjen hvis hun gjør noe de ikke liker. Vi bruker vikarbyrå når noen er syke, og de ringer alltid iløpet av dagen og spør om vi er fornøyd eller ikke. Er vi ikke det får vi ikke den personen på nytt en annen gang.

Skrevet

Stikk innom styrer å slå av en prat.

Det er ikke så lett å finne ut hvordan en person er med bare et lite intervju. Mange vikarer har veldig god trening på intervjuer, og vet akkurat hva de skal si for å få en fot innenfor.

Det er ikke slike folk som du beskriver her vi ønsker å ha som vikarer.

Jeg hadde satt pris på at du sa i fra. Og hadde bedt pedagog på avdeling ha et ekstra godt øye den dagen. Sannsynligvis hadde jeg ikke ringt etter denne vikaren flere ganger. Barna skal være trygge. Og foreldrene skal føle seg trygg på den de leverer ungen sin til om morgenen.

Anonym poster: e2f40cd1be4887b9d22094b4394f83ad

Skrevet

Det hadde vært en alvorlig injurierende ting å gjøre, du ringer ikke en barnehage og advarer mot en person som foreløpig ikke har gjort noe galt i jobben sin!

Hvis kollegene eller lederen hennes derimot observerer det samme som du sier, så vil hun nok bare bli der noen dager uansett. Men du må innse at du selv ikke kan vite om hun gjør en jobb eller ikke, selv om du har dine mistanker.

Anonym poster: a620edd2f07788178955cc3ae0bca1a9

Skrevet

HI......les teksten din en gang til. Du fremstår både som enkel og lite smart når du ikke klarer å skille på HUN og HENNE!

Anonym poster: 4fd07143eb81ba7536c704e6ccfb6e9f

Skrevet

"Jeg kjenner hun og synes ikke noe om hun"

HENNE!

"jeg kjenner HENNE og synes ikke noe om HENNE"

Skrevet

Oi,jeg visste virkelig ikke at folk er så innmari nøye på hvordan man skriver her.

Men beklager at jeg har skrevet HUN og ikke HENNE..

Bøyer meg i støvet. hehehe

HI

Skrevet

Hører du ikke selv at det er feil norsk?

Skrevet

Jeg gidder faktisk ikke henge meg opp i sånt jeg. Klarer fint og tyde hva folk mener likevel hvordan de skriver. Men selvfølgelig er det alltid noen her inne som bare MÅ klage uansett.. "Heter henne,ikke hun-bruker mange punktum-glemmer stor bokstav etter komma o.s.v) Da har folk her lite og gjøre mener jeg hvis det er det de henger seg opp i,istedet for og svare på det folk lurer på!!!

Skrevet

Hvis hun oppfører seg slik som du beskriver i bhg vil hun nok ikke være vikar der særlig lenge.

Du skal ikke ringe å advare bhg. Selv om hun er utålmodig hjemme i forhold til barn, så er det ikke sikkert at hun er det på jobb.

Jeg jobber selv i bhg og på jobb er jeg pedagogisk og tålmodig. Alltid. Hjemme kan jeg til til tider være rake motsetningen ;)

Skrevet

Stikk innom styrer å slå av en prat.

Det er ikke så lett å finne ut hvordan en person er med bare et lite intervju. Mange vikarer har veldig god trening på intervjuer, og vet akkurat hva de skal si for å få en fot innenfor.

Det er ikke slike folk som du beskriver her vi ønsker å ha som vikarer.

Jeg hadde satt pris på at du sa i fra. Og hadde bedt pedagog på avdeling ha et ekstra godt øye den dagen. Sannsynligvis hadde jeg ikke ringt etter denne vikaren flere ganger. Barna skal være trygge. Og foreldrene skal føle seg trygg på den de leverer ungen sin til om morgenen.

Anonym poster: e2f40cd1be4887b9d22094b4394f83ad

Da hadde du gjort noe ulovlig. Skulle du ha gjort noe med det så hadde du hatt plikt til å ta opp meldingen med den ansatte, og si at den gjorde deg bekymret og gjerne ville høre hva vikaren har å si.

Hvordan hadde du opplevd det om du selv hadde begynt i en jobb, og noen hadde ringt barnehagen og sagt det samme om deg? Forestill deg at du aldri fikk vite noe direkte- men bare merket at du ble fulgt med på, at det var egne regler og mindre tillit når det gjaldt deg?

Anonym poster: a620edd2f07788178955cc3ae0bca1a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...