Gå til innhold

Hva tenker dere om denne personen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får barn som 20-åring. Blir slutt med barnefaren.

Blir så sammen med en ny mann og får et nytt barn med han når eldstebarnet er 6 år.

Drar på familieferie med ny mann og to barn. Er utro på ferien med en lokal spanjol. Blir slutt med mannen og spanjolen flytter inn sammen med dama og de to barna.

Hva tenker dere?

Hele smørja møtes i familiefeiringer som konfirmasjon, bryllup etc. Både første barnefar, andre barnefar og nye samboeren.

Anonym poster: 15db14e29cc11e867b32f57c3ce5480b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at jeg er glad det ikke er meg ;)

Anonym poster: c4b0eeb67e13659ae00c9a8e0f156f5b

Skrevet

Gidder ikke bry meg om hvilke valg andre velger å gjøre i livet. Hennes valg tenker jeg, så lenge hun sørger for at barna har det bra.

Anonym poster: d2f0fdcf6d7d15dfe776f8e1bd137945

Skrevet

Tenker jeg er glad det ikke er meg. Herlighet for en ustabil dame! Stakkars unger...

Anonym poster: 68c40b8811dc807876ea3ea54d0aa5ec

Skrevet

Høres slitsomt ut. Og jeg tenker at hun er en god del mindre opptatt av optimalisering enn det jeg er. Kanskje kunne vi lært litt av hverandre.

Skrevet

Jeg dømmer ingen, og helle rikke henne. Jeg aner ingenting om henne og mennene hun treffer og valgene hun gjør.

Hun kan ha mange gode grunner til å gjøre det hun gjør - alle mennesker er forskjellige og alle er like mye verd.

Anonym poster: 3093f48f566452cc7f60aebbb5bf7687

Gjest sug lut
Skrevet

Hvis alle kan omgås i sosiale lag må hun ha gjort noe rett også.

Skrevet

Jeg tenker att det er jammen merkelig hvor livet og kjærligheten kan føre deg. Og så håper jeg inni meg at de har det bra, og at hun ikke angrer på noe...

Anonym poster: a27600663bdd9228c53d7a3a105025fc

Skrevet

Syns det virket som en ålreit dame med litt uflaks. Likte henne helt frem til familieferien hvor hun var utro med en spanjol. Der mistet jeg sansen for dama, sorry.

Anonym poster: 9acdd4320fae2b80a24757ed7025b6c4

Skrevet

Tenker at dette høres ut som ei jeg kjenner, bortsett fra at hun har to barn med samme mann. Var sjokkerende å se på fredag at ååååå jeg og mannen er så lykkelig med det perfekte livet og huset vårt osv, fredagen etter skulle de skilles fordi hun hadde forelsket seg i en spanjol på ferie, tatt med ungene og flyttet dit for godt på denne uken. Sinnsykt !

Anonym poster: 414c40bff3dedd716842d1f7d2a5b5c9

Skrevet

Tenker at dette høres ut som ei jeg kjenner, bortsett fra at hun har to barn med samme mann. Var sjokkerende å se på fredag at ååååå jeg og mannen er så lykkelig med det perfekte livet og huset vårt osv, fredagen etter skulle de skilles fordi hun hadde forelsket seg i en spanjol på ferie, tatt med ungene og flyttet dit for godt på denne uken. Sinnsykt !

Anonym poster: 414c40bff3dedd716842d1f7d2a5b5c9

Ok, så det finnes flere tilfeller???

Han her flyttet til Norge han da. Vet barna er flaue over hele situasjonen, men hva kan de gjøre annet enn å støtte moren sin?

HI

Skrevet

Får barn som 20-åring. Blir slutt med barnefaren.

Blir så sammen med en ny mann og får et nytt barn med han når eldstebarnet er 6 år.

Drar på familieferie med ny mann og to barn. Er utro på ferien med en lokal spanjol. Blir slutt med mannen og spanjolen flytter inn sammen med dama og de to barna.

Hva tenker dere?

Hele smørja møtes i familiefeiringer som konfirmasjon, bryllup etc. Både første barnefar, andre barnefar og nye samboeren.

Det første som slår meg er hvordan i helvete hun klarer å være utro med en spanjol, mens hun er sammen med mann og barn på ferie??????

Dama høres ikke ut som den skarpeste kniven i skuffen, KUN pga dette :blink:

Det at hun fikk barn med en som 20 åring og ble sammen med ny mann og fikk barn med ham, er helt greit for meg.

Gjest sug lut
Skrevet

Forøvrig vil jeg gjerne ha oppskriften på å REKKE og PRAKTISK GJENNOMFØRE å skaffe seg ny mann i det skjulte på familieferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...