Gå til innhold

Jeg tok nettopp en paracet stikkpille :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok nettopp en paracet stikkpille og det føltest helt ok :) Min mann bruker kun stikkpiller og vi var tomme for tabletter og hodepinen vil ikke gi seg, så da måtte jeg låne av han. Jeg vegret meg siden den skulle opp i baken, men det gikk jo så lett og føltest helt ok. Faktisk så greit at jeg godt kan bruke stikkpiller i stenden for tabletter. Og hodepinen forsvant også :)

Anonym poster: a1ca910b618387c46df5be221a8cc2b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen av argumentene for å bruke stikkpiller er vel nettopp et at de virker fortere, samt at de er bedre for magen. Har ikke prøvd det selv, men det bør jo ikke være noe i veien for at vi kan ta selv det vi gir til barna våre :)

Skrevet

Jeg tok nettopp en paracet stikkpille og det føltest helt ok smile.png Min mann bruker kun stikkpiller og vi var tomme for tabletter og hodepinen vil ikke gi seg, så da måtte jeg låne av han. Jeg vegret meg siden den skulle opp i baken, men det gikk jo så lett og føltest helt ok. Faktisk så greit at jeg godt kan bruke stikkpiller i stenden for tabletter. Og hodepinen forsvant også smile.png

Og dette følte du for å dele, fordi?

Anonym poster: c65847477676b2ad6bfc4bd9bf868441

Skrevet

Noen av argumentene for å bruke stikkpiller er vel nettopp et at de virker fortere, samt at de er bedre for magen. Har ikke prøvd det selv, men det bør jo ikke være noe i veien for at vi kan ta selv det vi gir til barna våre :)

Ei utbredt misforståing, faktisk. Stikkpillane virkar noko seinare, i tillegg er det meir varierande kor mykje av dosen kroppen tek opp.

Men Stikkpillane har absolutt fordelar, spesielt ved oppkast og svelgvansker.

Skrevet

Ei utbredt misforståing, faktisk. Stikkpillane virkar noko seinare, i tillegg er det meir varierande kor mykje av dosen kroppen tek opp.

Ja, det stjerna sier fikk vi beskjed om på sykehuset sist.. Jeg har alltid trodd at stikkpiller virket raskest.

Skrevet

Jeg tok nettopp en paracet stikkpille og det føltest helt ok :) Min mann bruker kun stikkpiller og vi var tomme for tabletter og hodepinen vil ikke gi seg, så da måtte jeg låne av han. Jeg vegret meg siden den skulle opp i baken, men det gikk jo så lett og føltest helt ok. Faktisk så greit at jeg godt kan bruke stikkpiller i stenden for tabletter. Og hodepinen forsvant også :)

Og dette følte du for å dele, fordi?

Anonym poster: c65847477676b2ad6bfc4bd9bf868441

Bare fordi det ble en så positiv opplevelse. Har alltid trod at stikkpiller ikke var noe for meg, men der tok jeg feil :)

Skrevet

Ja, det stjerna sier fikk vi beskjed om på sykehuset sist.. Jeg har alltid trodd at stikkpiller virket raskest.

Aha, da lærte jeg noe nytt i dag og :)

Skrevet

Aha, da lærte jeg noe nytt i dag og :)

Det stemmer at paracet stikkpille tar lengre tid, men feks. voltaren stikkpille virker fortere som stikkpille en tablett. Dette har noe med at voltaren tablettene er slike depotabletter og de virker mye senere. Derfor er det mange som bruker voltaren stikkpille når de ønsker rask virkning fra voltaren. bla. min mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...