Anonym bruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Jeg og samboer har lyst til å reise til f.eks Thailand å gifte oss der. Jeg har ikke lyst på det tradisjonelle kirkebryllupet med grendehusfest eller hotellfest osv med masse folk vi ikke kjenner. Drømmer om å reise ut med nærmeste familie og venner og slippe alt det styret. Problemet er samboers gamle besteforeldre som ikke kan reise Mine besteforeldre på begge sider er døde, så jeg har ingen å ha dårlig samvittighet for. Har selv en liten familie, som er kun foreldre og en eldre bror med samboer og de er alle i stand til å reise, både fysisk og økonomisk. Min bestevenninne som jeg tenker å ha som forlover har også gitt meg tommel opp. Det er vel egentlig dette med besteforeldrene til samboer som holder han igjen. Jeg ønsker ikke å presse han heller for jeg aner virkelig ikke hva jeg ville ha gjort vis det hadde vært mine besteforeldre Jeg ville jo hatt de der vis jeg hadde hatt mulighet. Off dette er vanskelig Flere som hadde denne problemstillingen? Hva valgte dere å gjøre og hvordan reagerte resten av slekten? Anonym poster: 9b2c721d5a6fb90a0ca6cbbac952e3a9
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Vi reiste til utlandet og giftet oss bare vi to, hadde ikke med oss noen i det hele tatt. De stilte med vitner der vi giftet oss og vi to gikk ut og spiste en bedre 6-retters middag etterpå. Hadde to fantastiske uker på ferie og kom hjem som godt gift. Vel hjemme hadde vi en liten familiefest med bare foreldre, besteforeldre og søsken hjemme i vår egen stue med god mat, dessert og kake, som en familiefest med litt finere lys, blomster og servietter enn vanlig Senere på sommeren hadde vi en stor bryggefest med venner og kjente, reker, vin, grillmat og øl, veldig gøy. Vi har ikke angret et sekund og alle tok de veldig greit, selv om foreldrene våre ble litt sjokkert da vi ringte hjem og sa vi hadde giftet oss, de visste ingenting på forhånd og trodde vi var på en helt vanlig ferie. Anonym poster: 9ab7d4cfc3ad92a4a9e0e195e630cfb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå