Anonym bruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 -når folk spør om noe her inne.. Skjønner dere ikke at vi bare trenger å snakke? Vi er jo sosiale mennesker som trenger kontakt med andre. I moderne tid passer et forum godt til å skravle og stille spørsmål. Vi er de som i gamle dager møttes med ungene og skravlet og sladrer om alt. Nå henger vi her.. Vi har sannsynligvis googlet før vi spør, vi vil bare kommunisere litt;) Anonym poster: 27bcdbe0be4fcd38aa832c2a4c7563b8
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Jeg har ofte prøvd google først men ikke fått et konkret svar. Derfor prøver jeg her for å høre om noen har et konkret svar. Ikke alltid hyggelig å få: Ikke spør her, google!!! Men har du prøvd mammanett.no. Der er det et helt annen stemning Anonym poster: 0ebda587da3f05a175f931b5b772b822
ms.Pond Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 For å snakke for meg selv: Det hender jeg svarer "du kan prøve å google det", rett og slett fordi jeg ikke vet svaret selv, og tenker at det kan hende vedkommende som spør ikke nødvendigvis har tenkt på at man kan få svar på mye i google. Har jeg tid og mulighet hender det jeg googler det selv og legger ut svaret jeg får. Det er ikke meningen at det skal høres verken negativt eller lite hyggelig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå