Gjest Ziva Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Solen skinner, Liten & Stor kjegler. Kroppen krangler og eksamen igjen i morgen. God mandag
Patetica fåkksi Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Vekta mi starter nå offisielt på et tall det ikke har startet på på veldig mange år. God mandag og god uke!
Gjest sug lut Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Vekta mi starter nå offisielt på et tall det ikke har startet på på veldig mange år. God mandag og god uke! Jeg må pule mer. Offisielt eller ei. Eller trene mer.Men jeg har en stor angst for å dø hvis jeg tar en enslig situp, kroppen kom til å bare nette ned i sjokk.
Patetica fåkksi Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 Om jeg puler mer nå må jeg kjøpe meg reservevagina. Den var dryg...og vurderte først om jeg skulle la den stå. Konkluderte med; ja, jeg lar den stå.
Gjest sug lut Skrevet 10. juni 2013 #6 Skrevet 10. juni 2013 (endret) Konkluderte med; ja, jeg lar den stå. Sa brura. Endret 10. juni 2013 av sug lut
Gjest sug lut Skrevet 10. juni 2013 #7 Skrevet 10. juni 2013 Ziva, kropper er lunefulle, jeg håper din kan finne sin indre buddhist og bli fredelig. Ellers kan du dele min ibux-pall hvis du vil, jeg kan ikke løfte armen og heller ikke bøye kneet om dagen. Eksamen klarer du! Det er nemlig sånn det er å ha en fortreffelig hode!
Gjest sug lut Skrevet 10. juni 2013 #8 Skrevet 10. juni 2013 Om jeg puler mer nå må jeg kjøpe meg reservevagina. Den var dryg...og vurderte først om jeg skulle la den stå. Konkluderte med; ja, jeg lar den stå. Det finnes forresten snertne reisevaginaer å få kjøpt.
Iiiiik Skrevet 10. juni 2013 #9 Skrevet 10. juni 2013 Herlig solrik mandag. Har tilbrakt tre dager på cup med 40 14-åringer, så det er stor glede forbundet med å faktisk være hjemme.
Gjest Ziva Skrevet 10. juni 2013 #10 Skrevet 10. juni 2013 Sug lut, takk for tilbudet om deling. Har desverre min egen pall med ibux og annen moro på resept. Kjedelig å høre om arm og kne. Eksamen går nok på et vis, ingen planer om å kompe til jul. Men fristelsene er store i dag. Må på butikken og handle, da skader det ikke med en tur innom senteret og fornye garderoben. Eller ta med Liten på piknik når hun er ferdig på skolen. Mulighetene er mange når lysten er stor. Patetica fåkksi, finnes mye bra i plastik
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 10. juni 2013 #11 Skrevet 10. juni 2013 Etter lang tids rekonvalesens er jeg nå tilbake hos de fantastiske krangledamer Ha en flott og solrik mandag, måtte dere alle få en fin gyllen solklem på kroppen
Gjest sug lut Skrevet 10. juni 2013 #12 Skrevet 10. juni 2013 Etter lang tids rekonvalesens er jeg nå tilbake hos de fantastiske krangledamer Ha en flott og solrik mandag, måtte dere alle få en fin gyllen solklem på kroppen Så hyggelig å se deg igjen, trodde du hadde forlatt oss! Håper rekonvalesens har vært resultatbringende, uansett hva det måtte være du har rekonvalesert fra.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 10. juni 2013 #13 Skrevet 10. juni 2013 Etter lang tids rekonvalesens er jeg nå tilbake hos de fantastiske krangledamer Ha en flott og solrik mandag, måtte dere alle få en fin gyllen solklem på kroppen Så hyggelig å se deg igjen, trodde du hadde forlatt oss! Håper rekonvalesens har vært resultatbringende, uansett hva det måtte være du har rekonvalesert fra. Var litt redd for at jeg var glemt nå, men tok sjansen på å komme tilbake likevel Rekonvalesensen har gått godt, jeg føler meg ikke lengre like fanget i en 80-årings kropp, så nå er det bare å krysse fingrene for at energien og kroppen holder seg oppe i lang tid
Gjest Anybody Skrevet 11. juni 2013 #14 Skrevet 11. juni 2013 Om jeg puler mer nå må jeg kjøpe meg reservevagina. Den var dryg...og vurderte først om jeg skulle la den stå. Konkluderte med; ja, jeg lar den stå. Det finnes forresten snertne reisevaginaer å få kjøpt. Er det nå jeg skal spør hvor får man det? Eller hvordan vet du det? Eller hvorfor vet du det? Men ja god mandag, våknet med fin mann og armen hans rundt meg:) Sier bort ene dagen.. Sittet på cafe så hatt familie på besøk på middag. Og her er det nye jeg har begynt med nå "vil dere komme på middag? Jeg savner dere, men dere kan el ta med middagen? Jeg er så sliiiiten" Anbefales! Fungerer utmerket!
bIomstre Skrevet 11. juni 2013 #15 Skrevet 11. juni 2013 Godt å høre at du har folk rundt deg som stiller opp konditoren. Ta imot!
Gjest sug lut Skrevet 11. juni 2013 #16 Skrevet 11. juni 2013 Om jeg puler mer nå må jeg kjøpe meg reservevagina. Den var dryg...og vurderte først om jeg skulle la den stå. Konkluderte med; ja, jeg lar den stå. Det finnes forresten snertne reisevaginaer å få kjøpt. Er det nå jeg skal spør hvor får man det? Eller hvordan vet du det? Eller hvorfor vet du det? Hehe, hva man vet... jo, da vi var sånn tolv-tretten fant min venninne og jeg et magasin hos hennes far (vi var fæle til å rote gjennom saker, egentlig på jakt etter skjulte godterier men man finner så mangt som de voksne vil skjule...) og der var det mangt og meget å få kjøpt i gummi som vi ikke akkurat forstod helt - bare at det var voldsomt forbudt og spennende. Og begrepet reisevagina var altså det eneste som festet seg, hehe, måtte vel egentlig inn og slå opp i leksikon på hva vagina betydde (dette var jo før internett og googling...).
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. juni 2013 #17 Skrevet 11. juni 2013 TO dager eksamen over, mine barn har gjort det supert. Jeg er nok en god lærer likevel. Haha. Nå skal jeg bare sensurere i tre dager og så er det så tett på sommerferie som man kan komme uten å være der. Og sønnen fikk 5 på norsk muntlig eksamen. Og med hans historie på ungdomsskolen og totalt ett år som funksjonell elev så er det en bragd. Og jeg har fått min NYE bil. Den er tre dager i dag. Og har gått totalt 7 mil. Joggu er det en fin dag.
Iiiiik Skrevet 11. juni 2013 #18 Skrevet 11. juni 2013 Gratulerer Doppler! Mye å feire i dag. Bekreftelse på at du er en god lærer, en sønn som har prestert supert OG ny bil. Det var jammen mye på én dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå