Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Vi skulle ikke egentlig ha ferie i sommer, men nå blir det likevel Jeg vil bare bort! Ligge ved bassenget i en uke, og bare være. Kun min aller beste og meg. Har vært her før; http://www.startour.no/feriereiser/hellas/rhodos/kalithea/hotell-kalithea-horizon-royal/ og kunne veldig gjerne reist tilbake, men kunne samtidig tenke meg noe nytt om noen kan anbefale noe lignende? (Må ikke være nydelige sandstrender, da vi i grunnen liker bassenget best) Anonym poster: 1a79df6ac7f57207e6feb3c4e783e92b
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 ? Anonym poster: 1a79df6ac7f57207e6feb3c4e783e92b
FrkKværner Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Jeg var i Jordan, å det var helt fantastisk. Anbefaler det på det sterkeste. Flotte mennesker, og man kan reise på flotte turer. Men høy sesongen er rundt september-april om jeg ikke husker feil. . Italia, Sardinia er også ett sted jeg anbefaler sterkt. Dette er ikke noe party sted, så hvis dere ikke ønsker en rolig ferie er ikke dette stedet noe for dere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå