Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kunn 16 uker på vei, men jeg har vondt i hodet hver dag. Jeg har ikke mangel på noe.. Med en gang jeg annstrenger meg dundrer det løs. Noen med det samme eller har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det med ro og sjekk blodtrykk.

Skrevet

Blodtrykket er litt høyt.. Men ta set med ro med barn og hjem er ikke så lett.. :/

Samboeren er borte i uka og er kunn hjemme i helgene. :/

Skrevet

Men ta det med ro-*

Skrevet

Slet med det samme i mitt svangerskap, ble delvis sykemeldt etterhvert siden hodepinene aldri slapp taket. Jeg hadde lavt blodtrykk og fine blodprøver, så det var nok hormonelt Jeg har alltid vondt i hodet ved mens også så hodet mitt reagerer tydeligvis på hormonforandringer...

Anonym poster: 4088ebef8968813c61f0fc320f04d968

Skrevet

Slet med det samme i mitt svangerskap, ble delvis sykemeldt etterhvert siden hodepinene aldri slapp taket. Jeg hadde lavt blodtrykk og fine blodprøver, så det var nok hormonelt Jeg har alltid vondt i hodet ved mens også så hodet mitt reagerer tydeligvis på hormonforandringer...

Men hadde du det føre du ble gravid også? Er så sinnsykt lei det, å det gikk ikke over for deg? Er allerede sykemeldt, pga har ei datter som også har behov for sitt.. :)

Skrevet

Men hadde du det føre du ble gravid også? Er så sinnsykt lei det, å det gikk ikke over for deg? Er allerede sykemeldt, pga har ei datter som også har behov for sitt.. smile.png

Nei, det gikk ikke over. Hadde flere dager i uken med hodepine enn dager uten hodepine gjennom hele svangerskapet..

Jeg får lett vondt i hodet, har det som sagt alltid i forbindelse med mensen og får det lett i perioder med mye stress, lite søvn o.l. Men i svangerskapet var det ekstremt, kunne gå mange uker uten en eneste fridag fra hodepinen, så ha en dag eller to uten hodepine før det var på'en igjen.

Tok paracet på dager hvor vi skulle noe og for å slippe unna av og til, paracet hjalp godt, men ville jo ikke ta for mye av det pga babyen i magen heller...

Det er skikkelig slitsomt!

Skrevet

Men hadde du det føre du ble gravid også? Er så sinnsykt lei det, å det gikk ikke over for deg? Er allerede sykemeldt, pga har ei datter som også har behov for sitt.. smile.png

Nei, det gikk ikke over. Hadde flere dager i uken med hodepine enn dager uten hodepine gjennom hele svangerskapet..

Jeg får lett vondt i hodet, har det som sagt alltid i forbindelse med mensen og får det lett i perioder med mye stress, lite søvn o.l. Men i svangerskapet var det ekstremt, kunne gå mange uker uten en eneste fridag fra hodepinen, så ha en dag eller to uten hodepine før det var på'en igjen.

Tok paracet på dager hvor vi skulle noe og for å slippe unna av og til, paracet hjalp godt, men ville jo ikke ta for mye av det pga babyen i magen heller...

Det er skikkelig slitsomt!

Dette var ikke det svaret jeg ville ha. :P

Jeg er nok også ille i mot å ta tabletter bare for å ta det.. Tar det kunn til nød. Å det er ikke ofte.. Kan ligge på sofaen og bare reise meg opp. Og dermed smeller det til. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...