Gå til innhold

Kan noen hjelpe en Syden-jomfru i nød?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er at jeg går og snuser på tanken om å ta med meg snuppa på 8 til syden nå snart. Hun har mast om dette leeeeenge, og faren er ikke overbegeistret for varme, så det kunne rett og slett ha blitt en jentetur.

Men så kommer problemet. Jeg har aldri, og da mener jeg ALDRI, vært i "syden". Hvordan bør jeg gå fram? Hvor bestille? Fly og hotell separat, eller som "pakke"? Via reisebyrå? I så fall: hvilke? Via flyselskap?

Har absolutt ingen anelse om hva slags "syden" heller, så tips mottas med STOR takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du er "jomfru" på dette området, så ville jeg nok ha reist med et charterselskap, slik ar du har tryggehten i bakhånd om du / dere skulle trenge hjelp av noen slag :)

Sjekk ut Ving.no Apollo.no Startour.no eller Sollia.no.

Lykke til :D

Skrevet

Bestill via reiseselskap som f eks:

Apollo (apollo.no), Star Tour (startour.no) eller Ving (ving.no). Det er det enkleste.

Du kan bestille all inclusive, da får dere alle måltider inkl. Eller halvpensjon, da er frokost inkl og dere går ut for å spise lunsj og middag.

Selv foretrekker jeg leilighet og ordner med frokost selv og spiser målitder ute på de lokale restaurantene. Men på mange leilighetshotell kan man også få frokost inkl om man ønsker.

Anonym poster: 864c534c7a3080e455abf29d1246f93a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...