Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Uff, jeg elsker å være gravid men hater vekta som går opp... Alltid sliti med vekta , men syns ikke at jeg ser så voldsomt feit ut, som vekta sier. Snakket litt med jordmor om dette, å slipper å veie meg forran henne. Må holde styr på vekta selv.. Men syns det er helt grusomt å gå oppover:( beklager teit innlegg. Men noen med samme tanker? Er det noe å gjøre?? Anonym poster: e762ea29e70bca2316a611dc6d8982eb
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Usj, det er en (av ganske mange ting) jeg misliker sterkt med å være gravid! Da jeg gikk opp 5 kg i løpet av de første 10 ukene denne gangen sluttet jeg like gjerne å veie meg, og det har jeg i grunn tenkt til å fortsette med. Jeg blir veid hver gang jeg er til kontroll, da, men legen pleier bare å notere det ned og sier ikke noe mer etterpå (antar hun kommer til å si noe hvis det blir for mye. I forrige svangerskap gikk jeg opp 20 kg, og hun ymtet vel frempå om at jeg burde passe litt bedre på karbohydratene mot slutten). Det er vel gode helsemessige grunner til at lege/jordmor følger med på vektoppgang i svangerskapet, men kanskje du kunne slippe å være med på det? Du kunne f.eks gjort det motsatt av slik du gjør det nå. Du kan jo veie deg hver gang du er hos jordmor, så hun får se, men så ser du ikke på vekten din selv? Anonym poster: e360c145247ca4e8848f961a870f707d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå