Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utseendemessig er mine tre ganske like. Alle med brune krøller og blå øyne. Men ellers er de heeeelt forskjellige. De to eldste er rolige og kreative, og kan sitte stille i mange timer å drive med ett eller annet. Mens minstemann alltid er på farta.

Hva med deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Verken i utseende eller personlighet.

Anonym poster: d064308a6c096126cb79b26245c1078b

Skrevet

Ansiktet er forskjellig, men hår- og øyenfarge er lik, så de likner litt, men ikke mye.

Personligheten er veldig forskjellig. Føler ofte de er i hver sin ende av alle skalaer. En er sjefete, andre føyelig. Ene er aktiv og utålmodig andre er rolig og tålmodig. Ene er finmotorisk, andre grovmotorisk. Osv...

Nå venter vi nr 3, så jeg er spent på å se hvordan hun blir!

Anonym poster: 9d86bc6c4df5f119ab55ce5a5653b690

Gjest Skofantomet
Skrevet

Overhodet ikke. Utseendemessig ligner de, men det stopper fullstendig der ;)

Førstemann er forsiktig, rolig og veldig følsom, en veldig enkel og bedagelig gutt.

Andremann er høyt og lavt, har en enorm vilje, og har en sjarm uten like :)

Skrevet

Eldstemann har lyst hår og grønne øyne, rundt hode og ansikt (ligner på meg)

Yngste, brunt hår og blå øyne, smalt hode og ansikt (ligner på far)

Personlighetsmessig er det litt vanskelig å si foreløpig da yngstemann bare er litt over året, men hun er i alle fall veldig mye enklere å ha med å gjøre. Alt går liksom greit med henne, mens med eldstemann var det hyling fra ende til annen hele veien..

Anonym poster: 7727adc82bc725a859d5c9e98274e99b

Skrevet

De har samme farger på hår og øyne, men der stopper det også.

Den ene er litt rund, den andre er tynn. Den ene har krøller, den andre har rett hår. Den ene er utadvendt, den andre er sjenert.

Og liker den ene kun ketchup, så liker den andre kun sennep.

Anonym poster: cf2834ec7ccf10b33744f9f3ba7d4384

Gjest Thunder Road
Skrevet

I utseende er alle tre like. Lyst hår og blå øyne. De to guttene mine er veldig like ellers også, ansiktstrekk og kroppstype.

De to største er ikke så like i oppførsel. Jenta er meget aktiv, mens gutten rolig og bedagelig. Minstemann er for liten til at jeg vet hvordan han blir :)

Skrevet

Har fire med lyst hår og brune øyne. Det er ikke så vanlig kombinasjon.

Ingen av oss har lyst hår, så det må være postmannens.

To Pippier i gutta og to rolige småjenter.

Skrevet

To er veldig like i utseende, og kanskje også personlighet. Den ene er litt liten enda, så vanskelig å si. Den tredje er veldig ulik sine to søsken, både utseende og personlighet. De ligner på foreldrene sine, og vi er også veldig ulike...

Anonym poster: 136def1375f4a3b2ca42203fa4db45b1

Skrevet

Har fire med lyst hår og brune øyne. Det er ikke så vanlig kombinasjon.

Ingen av oss har lyst hår, så det må være postmannens.

To Pippier i gutta og to rolige småjenter.

Faktisk kun 4 prosent får lyst hår og brune øyne,Sjelden.

Anonym poster: 3e34d57557cbfa4bc8a4503bbcbb921f

Skrevet

De fleste sier jentene mine er så like og mange sliter med å se hvem som er hvem, men jeg syns ikke de er så like. Brune øyne, og de har mye striper i håret begge to. Hårfargen deres begynner å bli mer lik, men hun ene får nesten hvitt hår hver sommer så plutselig er håret deres helt ulikt igjen. Men det er naturlig stripete,de komenterer selv hvor mange forskjellige farger det er.

Personlighet er de veldig forskjellige. En er stille, sjenert og liker seg best i bakgrunnen. Hun andre er en liten linselus som stikker seg frem overalt, skravler nok for hele slekta. Hun har mark i rompa, hun er høyt og lavt hele tiden og blir aldri tom for energi virker det som.

Men det morsomme er hvordan de er når de to må ordne litt opp sammen. De krangler så busta fyker og de kan høres ut som drap til tider når de krangler. Men når jeg har vært syk og måtte kaste inn honkle har de nesten vert som en person. Da er hun som er veldig aktiv til tider, roet seg helt ned. Hun som vanligvis er helt stille, har blitt mer aktiv. Helt fantastisk å se hvordan de tilpasser seg slik uten at jeg må si noe, utover at jeg er syk og trenger å slappe av på sofaen en stund. Så i slike sammenhenger blir de veldig like.

Anonym poster: 3fcfb93fd19495f4acdcb67aa6e12767

Skrevet

Nope. Tre helt forskjellige, bortsett fra samme hårfarge.

Anonym poster: 599bb465d0551136bf317ebd946f3f6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...