Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Jeg var syk sist uke og tok egenmeld. onsdag til fredag. Lørdag var jeg, mannen og yngste ute for å handle litt. Yngste og mannen trengte sommertøy og jeg hadde pengene. Traff på en kollega og fikk sure kommentarer fordi jeg hadde vært syk og nå var og handlet. Jeg ble sjokkert for ikke viste jeg at jeg skulle ligge under dyna hele helgen selv om jeg ble mye bedre i løpet av fredagen. Mannen ble irritert og irettesetta kollegaen min. Han kunne ikke skjønne hvorfor jeg skulle sitte hjemme på lørdag fordi jeg hadde vært syk onsdag til fredag. Skulle jeg ikke kommet på jobb torsdag og fredag dersom jeg hadde vært borte mandag til onsdag og var blitt mye bedre? Kollegaen min snøftet og gikk.. Denne kollegaen min får ikke mer og gjøre av at jeg er borte. Gleder meg skikkelig til jobb i morgen kjenner jeg.... nesten så jeg føler jeg må forberede meg på å forsvare meg. Neste gang jeg er syk skal jeg søren meg gå på jobb samme hva. Satt der søren meg på tirsdag og frøys og var uvel. Eneste grunnen til at jeg klarte å fullføre dagen var paracette. Gjorde jeg virkelig noe galt ved å shoppe et par timer på lørdag? Ungen og gubben måtte ha sommertøy. Dette er ting jeg må gjøre i helgene da jeg jobber 100% og ikke har ork etter jobben. Ikke kunne jeg sende dem alene heller da det hadde blitt handlet alt annet enn tøy. Anonym poster: 01ebb2fe3a644b581c92f938a90812d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå