Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 http://www.dhgate.com/cap-sleeve-lace-vintage-a-line-beaded-long/p-ff808081300264b00130027aa6164a4a.html Tenkte i lyseblå. Litt dumt at ingen andre farger kom opp på bilde. Er i et litt formelt bryllup jeg skal og min verste frykt er å vise for mye...Er i Norge så man er jo aldri trygg på været. Derfor var den lille jakken veldig genial til syns jeg Har ca samme kropp som modellen på bildet. Anonym poster: 73d0fc263fd5ee95049f6d5848f4ac48
Monajenten Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 http://www.dhgate.com/cap-sleeve-lace-vintage-a-line-beaded-long/p-ff808081300264b00130027aa6164a4a.html Tenkte i lyseblå. Litt dumt at ingen andre farger kom opp på bilde. Er i et litt formelt bryllup jeg skal og min verste frykt er å vise for mye...Er i Norge så man er jo aldri trygg på været. Derfor var den lille jakken veldig genial til syns jeg Har ca samme kropp som modellen på bildet. Anonym poster: 73d0fc263fd5ee95049f6d5848f4ac48 Den var helt nydelig! Du kan absolutt gå med den ja
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Har du sånn kropp kan du ha på en striesekk og alikevel se fantastisk ut Anonym poster: fbbc7f9d5c04322bdd362d74ebdce08b
Gjest yrild Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Jeg ville heller gått for en vakker sommerkjole og kjøpt et pent sjal til å ha over skuldrene. Du kan gjøre det eleant ved å ha elegante sko og smykker også har du flere muligheter til å bruke kjolen igjen :-) Denne er skitdyr, men noe alla denne: http://4.bp.blogspot.com/-jZzBA0DO5oA/UW6-fphiaNI/AAAAAAAAJJg/8HZfgig9vgY/s1600/Tonekjole_rosa_uten_belte.jpg Heldig med kroppen da! ikke så mange hinder i veien for å se smashing ut når man ikke har så mange hensyn som må tas (kjolen må skjule celluliter, ridelår, lovehandles etc etc etc).
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Ser for meg at en flott dame i 50-60 årene hadde sett smashing ut i den kjolen. Men jeg syntes ikke den var noe for en ung kvinne altså.. Anonym poster: 83cf4f4cb7313b28987eebab1b458ee0
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 Synes den var veldig "tantete" og voksen jeg... Hvor gammel er du? Anonym poster: 96dfb2513ebc1b71c0b0d004fa35a26f
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 litt for kjerringaktig spør du med. Hadde passet best til brudens mor. Også synes jeg du burde finne deg en annen butikk å handle fra. Den kjolen der kommer aldri til å se slik ut i virkeligheten da det bare er dårlige kopier som blir sydd. Selv om det står at de har fått over 94% gode tilbakemeldinger så kan jeg bare fortelle deg at det bare er juks. Har bestilt 3 kjoler fra DHGate. 2 forskjellige selgere. Kjole1: brudekjole. Den jeg fikk var langt unna den jeg bestilte. Bestilte med snøring i ryggen og uten slep. Fikk glidlås i stedet for snøring og et ganske langt slep. Kjolen var for kort i lengden, 2 nummer for liten og 2 nummer for stor over bysten. Livstykket var også for kort. Jeg fikk korsettet rett over hoftebena så det gnagde noe hinsides. Jeg fikk kjolen omsydd her hjemme. Jeg gav en dårlig tilbakemld og da fikk jeg ørten mail om at jeg måtte fjerne den. Jeg skulle få rabatter og penger og det ene med det andre. Kjole 2 og 3 - kjole til min mor. Den første var aldeles lekker. Tilsynelatende i det minste. Det var en "mother of the bride" kjole med broderier på brystet, drapering over magen og en liten fastsydd blondebolero. Denne var sydd etter mål. Alle måla avvek med 5 cm så den var altfor trang. Blondene var utklipte blondemønster og sydd på et annet stoff som mest av alt minnet meg om strutteskjørtstoff. Stiv og jævlig. Vi bestilte så en ny og min mor endret mening om fargen så det ble fargeskifte også. Fra champagne til flaskegrønn. Det som kom kan ikke kalles en kjole engang. Hinsides dårlig håndverk. Draperingen var ikke festet skikkelig så den hang og slang over magen. De hadde ikke dekket til stingene så de lyste jo opp av en annen farge enn kjolen. Blondejukset var enda tydeligere da blondene var klippet ut av et lysere stoff og sydd rett på. I tillegg fikk hun trompetarmer i stedet for 3/4 smale armer. Etter mye om og men kunne vi få pengene tilbake om vi sendte kjolen i retur. Frakta måtte vi betale selv. Gikk nesten opp i opp. Så jeg bestiller ALDRI derfra igjen. Og den dårlige tilbakemeldingen jeg la inn på alle 3 kjolene? De ble fjernet. Av DEM. Kan aldri tenkte meg det er kun disse 2 selgerne som gjør slikt.... Anonym poster: fdb0da6cfaf8224bd476896784de7352
Mamsenoglillegutt Skrevet 10. juni 2013 #9 Skrevet 10. juni 2013 Gammeldags. Om du liker den så go for it. Er du under 40 år så bør du holde deg langt unna;-) det er vare min mening. Jeg har min stil og du har din :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå