Gå til innhold

Jeg ble plutselig skikkelig sur

Anbefalte innlegg

Gjest Lagå
Skrevet

Skjønner ingenting. Vært ute å kosa oss i hele dag. Kom hjem nå og ble sur med en gang. Ikke sånn at jeg gneldrer osv, men jeg kjenner det koker inni meg og jeg har lyst til å kjefte og skrike.

Hva i alle dager?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lagå
Skrevet

Nei, lenge til jeg skal ha mensen :P

Skrevet

Sånn har jeg det hver dag. Aner ikke hva det kommer av -.-

Anonym poster: 951f17c48834131b19cda11db93d5563

Skrevet

Sånn har jeg det noen ganger også, blir plutselig bare skikkelig sur uten grunn og ut av det blå... Da er det bare å bite tenna sammen de få timene det står på, evt ta tidlig kvelden :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Det kan være andres menneskers stemninger du "tar inn" og føler det som dine følelser.

Om man er en følsom/sensitiv person så kan man bli påvirket av andre menneskers energier og stemninger uten å være klar over det.

Du har kanskje merket at du noen gang blir tappet for energi av å være sammen med visse typer mennesker og dette er noe av det samme.

Bare en liten tanke fra meg :)

Skrevet

Jeg hadde det sånn når jeg gikk på minipiller (og p-piller før det). Fikk et ultimatum av samboeren min; Enten han eller hormoner!

Har blitt et helt nytt menneske etter at jeg sluttet, mye mer rolig og blir ikke bråsint eller sur. Anbefales!

Anonym poster: da4d9816b0c1caf706d4770053aa6055

Skrevet

Lavt blodsukker? Jeg har det ofte sånn.

Anonym poster: 7abfc57ef9a6ab7a97690207d0937754

Skrevet

Sånn bruker jeg også å ha det. Spesielt når jeg kommer jeg etter å ha vært borte noen timer, og især hvis det er rotete hjemme :P pyton!

Regner med at det bare er vanlige humørsvingninger, så det går fort over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...