Gå til innhold

Paradise Hotel :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hørt rykter om hvem som vinner?

Og noen som har litt info om hva som skjer nå siste uken? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rykter er det alltid, de heteste nå er at Louise og Glenn vinner, og at Louis slipper kula på 100.000. Det har også svirret rykter om at Sander vinner, så vi får bare se. Kristian ryker på mandag, og Tina har en sikker finaleplass.

Anonym poster: b049fb8eb4f2dae5c23e581bff15c995

Skrevet

SPOILER!!! ikke les om du ikke vil vite.. Hvis du vil vite, så ditcher Tina Kristian sånn at han ryker imorgen. Om det er avtalt spill vet jeg ikke. Men de to har kanskje kalkulert med at om Tina eller han kommer til siste runde så får de flest stemmer? Tipper Tina vinner med noen andre, slipper kula og deler med Kristian.. Selv håper jeg Sander og Isabell vinner :)

Skrevet

Det høres litt merkelig ut med tanke på at Kristian har hele veien gått inn for å vinne.. At han da er villig til å gi slipp på seieren for Tina er for meg merkelig :-) Men kun en spekulasjon. Kanskje Tina dolker han i ryggen?

Jeg vet ikke, men blir spennende å se. Samma for meg så lenge Isabell og Sander IKKE vinner !

Skrevet

Det høres litt merkelig ut med tanke på at Kristian har hele veien gått inn for å vinne.. At han da er villig til å gi slipp på seieren for Tina er for meg merkelig :-) Men kun en spekulasjon. Kanskje Tina dolker han i ryggen?

Jeg vet ikke, men blir spennende å se. Samma for meg så lenge Isabell og Sander IKKE vinner !

Tina dolker han og ofrer han for en finaleplass fordi hun ikke stoler på han, det vet jeg fordi jeg har sett mandagens. Har også hørt håndfaste rykter om at K-R og Tina ikke er på talefot lenger og forlovelsen er brutt. Ettersom vi er fra samme plass (Tromsø) så er jeg nokså sikker på at det stemmer ;)
Skrevet

Tina dolker han og ofrer han for en finaleplass fordi hun ikke stoler på han, det vet jeg fordi jeg har sett mandagens. Har også hørt håndfaste rykter om at K-R og Tina ikke er på talefot lenger og forlovelsen er brutt. Ettersom vi er fra samme plass (Tromsø) så er jeg nokså sikker på at det stemmer ;)

Spennende :)

Ja, leste at forlovelsen var brutt ja !

Synd, jeg hadde håpet at han skulle klare å vinne hele greia . Men men, kanskje man får heie på Luis & Glenn da :-)

Skrevet

Jeg har hørt at Tina vinner.. Men går vel så mye forskjellige rykter. Håper hu IKKE vinner!

Skrevet

Søppel tv kalles det.

Anonym poster: 0c2be361b6160a838be9c1d34b9e697f

Skrevet

Men de forlovet seg jo ETTER paradise inspillingen, så da er det nok neppe derfor de brøt forlovelsen, er nok mer noe som har sjedd i etterkant heller da... Heier forresten på Sander og Isabell selv:)

Anonym poster: 0971f1affb19396b04b74e168aaf9f81

Skrevet

Søppel-tv er fantastisk. Elsker hjernedød underholdning. Slipper å tenke, kan bare ta i mot. Avkobling! ;)

Anonym poster: 4ce49d43f51916094e01c8e6c6902077

Skrevet

Søppel tv kalles det.

Anonym poster: 0c2be361b6160a838be9c1d34b9e697f

Tror kanskje du mener søppeltv... Er bare å unngå å se på det hvis du ikke liker det, neppe noen som tvinger deg ;)

Skrevet

Tina dolker han og ofrer han for en finaleplass fordi hun ikke stoler på han, det vet jeg fordi jeg har sett mandagens. Har også hørt håndfaste rykter om at K-R og Tina ikke er på talefot lenger og forlovelsen er brutt. Ettersom vi er fra samme plass (Tromsø) så er jeg nokså sikker på at det stemmer wink.png

Men de forlovet seg jo ETTER paradise inspillingen, så da er det nok neppe derfor de brøt forlovelsen, er nok mer noe som har sjedd i etterkant heller da... Heier forresten på Sander og Isabell selv:)

Feil. Kristian fridde til Tina inne på hotellet. Det fikk vi vite i forrige episode, under parsermonien.

Anonym poster: 4ce49d43f51916094e01c8e6c6902077

Skrevet

Isabell eeeer jo så irriterende :P Hadde blitt sprø av å omgås en sånn jente hele dagen! Men egentig er Tina også ganske irriterende....

Lov å håpe at Glenn og Sander vinner? :P :P

Anonym poster: a87b3b01cc1dd0a7deaf39e97fda3135

Skrevet

Isabell er skjønn og god. Tina er direkte usympatisk og ufyselig. Hun er skikkelig white trash synes jeg.. Uff nå var jeg slem, litt engasjert bare.. ;)

Skrevet

Sander og Tina vinner paradise.

Anonym poster: d47846cd6071aaae86bfc4c859c2e02f

Skrevet

Kristian og Tina vinner ingen slipper kula så dermed deler de hele premien :)

Anonym poster: 1f26d16309911a7600fdad64a035a548

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Kristian og Tina vinner ingen slipper kula så dermed deler de hele premien :)

Anonym poster: 1f26d16309911a7600fdad64a035a548

Haha. Nei:)

Skrevet

Isabell er skjønn og god. Tina er direkte usympatisk og ufyselig. Hun er skikkelig white trash synes jeg.. Uff nå var jeg slem, litt engasjert bare.. ;)

Synes også Isabell virker veldig snill, så heier på henne! Men synes ikke Tina virker så forferdelig heller, hun er litt brå og til tider litt egoistisk, men hun virker ganske rettferdig også.. Jeg takler ikke Kristian Rene, egentlig kan hvem som helst vinne, bare det ikke blir han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...