Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Vil forsåvidt også høre hvor mange som ikke trener i det hele tatt også. Anonym poster: fc5dbb1406175160da7a23451e3838e6
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Trener 6-8 t i uka. Spinning, utesykling, løping, saltimer og styrke. Er avhengig. Samt at jeg har 4 barn, så sitter ikke mye rolig ellers heller. Anonym poster: cb49bc6b43242aee4ac6295a657ea12c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 3 ganger i uken, går/jogger 1 time. Anonym poster: 030a37be0e92484cd060957149b31fcf
Poetika med K Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 4-5 timer i uken, styrketrening, aerobic, spinning, løping ute eller på tredemølle og minimum en dansetime i uken. I tillegg blir det nok 8-10 timer ute på tur, forsåvidt også god trim men jeg definerer det ikke som trening.
frk Nilsen Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 ca 2-3 ganger i uken, prøver å få til minst en dobbeltime i uka. Trener styrke og kondisjon. Jogger eller på spinning. Aerobic er ikke min venn, arm-fot snakker ALDRI sammen i en aerobic-time. Jeg er den meget ukoordinerte dama som stønner, svetter og banner bakerst i salen.... Så den har jeg droppet.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Akkurat nå, ynkelig lite pga bekkenløsning og blodtrykksfall. Noen usle øvelser ca annenhver dag. Vanligvis ashtangayoga 3-4 ganger i uka, cross-fit 2-3 ganger, og så ri, gå turer med hunden etc i tillegg, men det er jo ikke akkurat trening. Anonym poster: c2f429c89ce0dcb34619b5143bbcd2a5
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 Har en crosstrainer (elipsemaskin) i kjellerstua og "løper" 5-10 km på den ca 3-4 ganger i uken. Går rask tur i lysløypa (4,5 km) et par ganger i uka. Prøver å få tatt noen styrkeøvelser innimellom (sit-ups, rokkering, utfall o.l.) innimellom, men det blir ikke så mye av det. Et par ganger i uken med 2-3 øvelser kanskje. Så jeg driver ikke akkurat noen hardtrening, mer mosjon, men det holder for meg. Anonym poster: 889d1b5548a225b76e7b61ce33e80e3c
Frøken Ubesluttsom Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 (endret) Trener på elipsemaskin 45 minutter (øker gradvis) ca 3 til 4 dager i uka. Av og til blir det 45 minutter på trimsykkel istede. Nå får jeg meg snart romaskin og det gleder jeg meg til. Ellers går jeg mye til og fra buss, butikk etc i hverdagen da, så rører mye på meg. Jeg er overvektig, det jeg vil kalle feit, men jeg er i bedre fysisk form enn mange tror, er faktisk også i bedre fysisk form enn venninner som er slanke. (som ikke trener så mye) Trening er viktig for meg og jeg kan ikke se for meg livet uten. Endret 9. juni 2013 av Scaniabusslastebilmjau
Elsker livet Skrevet 9. juni 2013 #9 Skrevet 9. juni 2013 Trener ikke. Bruker energien min på å gjøre noe nyttig og være aktiv i friluft sammen med familien. Trening er for byfolk men de burde heller bidratt med å løpe etter sau eller lempe vedsekker for en bonde. Da får man gratis trening, en sterk kropp og man gjør noe som har nytteverdi for mer enn ens egen helse.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #10 Skrevet 9. juni 2013 Vanligvis får jeg til en treningsøkt hver dag, har ellipsemaskin hjemme som brukes flittig, og joggeturer med hunden på kveldstid. Styrketrening ca. 2 ganger i uken på treningssenter Men nå har jeg så ille bekkenløsning at jeg sliter med å gå en 15 minutters rolig tur med hunden.. kjipt.. føler jeg blir sjalu på alle som jogger rundt her i området :S Gleder meg til baby er ute og jeg kan ta opp treningen igjen! Anonym poster: bca80113e1d0e04149292a79d6708f34
Tigerpote Skrevet 9. juni 2013 #11 Skrevet 9. juni 2013 Jeg går raske turer, ca 3,5 time per uke og ca 50 minutters styrketrening hver uke. Skulle ha trent mer, men jeg gjør iallefall det som er anbefalt som et minimum.
Gjest thricane Skrevet 9. juni 2013 #12 Skrevet 9. juni 2013 Jeg er litt opp og ned i perioder, nå er jeg for første gang i livet i gang med styrketrening. Tidligere har jeg løpt en del og syklet, nå trener jeg 2 x styrke og 2 x intervall. Ser frem til en mindre krevende jobb og ingen verv fra høsten, kanskje jeg klarer å trene gjennom et helt år. Pleier å bli en pause i årsoppgjøret. Trening er ikke bare for byfolk. Bor på landet jeg, med kuer og åkre. Prøver å trene riktig slik at jeg ikke får problemer med rygg og skuldre, har kontorjobb.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #13 Skrevet 9. juni 2013 Trener ikke. Bruker energien min på å gjøre noe nyttig og være aktiv i friluft sammen med familien. Trening er for byfolk men de burde heller bidratt med å løpe etter sau eller lempe vedsekker for en bonde. Da får man gratis trening, en sterk kropp og man gjør noe som har nytteverdi for mer enn ens egen helse. Det ene trenger ikke utelukke det andre. Min trening går ikke på bekostning av tiden med familien. Jeg bor også landlig til men foretrekker å være sosial med folk på treningssenteret enn med den lokale vedbonden gitt... Anonym poster: 30f41de0d9957597b5453918086cb3cd
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #14 Skrevet 9. juni 2013 Akkurat nå som gravid m bekkenløsning og blodtrykksfall- lett styrke 2x i uken. Ikke gravid- 4x i uken. Trener da styrkepump, zumba, jogger og andre saltimer. Gleder meg til å komme i gang igjen:) Anonym poster: 42bf6e1935aed2a50fe63ff6f238deab
Gjest thricane Skrevet 9. juni 2013 #15 Skrevet 9. juni 2013 Trener ikke. Bruker energien min på å gjøre noe nyttig og være aktiv i friluft sammen med familien. Trening er for byfolk men de burde heller bidratt med å løpe etter sau eller lempe vedsekker for en bonde. Da får man gratis trening, en sterk kropp og man gjør noe som har nytteverdi for mer enn ens egen helse. Jeg bare må kommentere denne. Har du noen gang vært hos nabobonden og lempet vedsekker? Bare ser for meg naboen her om jeg møtte opp på døra en dag for å hjelpe til i våronna. Tror han hadde lurt litt:-) når det er sagt er jeg veldig uenig i at å trene kun er nytteverdi for egen helse. Å ta vare på egen helse, selv om det gjøres på et treningssenter, ER samfunnsnyttig i seg selv. Mindre sykemeldinger, belastningsskader, bedre psyke.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #16 Skrevet 9. juni 2013 Trener ikke. Bruker energien min på å gjøre noe nyttig og være aktiv i friluft sammen med familien. Trening er for byfolk men de burde heller bidratt med å løpe etter sau eller lempe vedsekker for en bonde. Da får man gratis trening, en sterk kropp og man gjør noe som har nytteverdi for mer enn ens egen helse. Jeg er såpass godt trent at det ikke hadde gitt meg spesielt mye å lempe vedsekker eller løpe etter sau. Anonym poster: 64e152fd93f30f04e0a6a79c0f91dde9
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #17 Skrevet 9. juni 2013 Trener ikke. Bruker energien min på å gjøre noe nyttig og være aktiv i friluft sammen med familien. Trening er for byfolk men de burde heller bidratt med å løpe etter sau eller lempe vedsekker for en bonde. Da får man gratis trening, en sterk kropp og man gjør noe som har nytteverdi for mer enn ens egen helse. Jeg er såpass godt trent at det ikke hadde gitt meg spesielt mye å lempe vedsekker eller løpe etter sau. Anonym poster: 64e152fd93f30f04e0a6a79c0f91dde9 Haha.. Noen som tydeligvis aldri har arbeidet med ved her... Anonym poster: b9ed56ae72a946b0e618a1ce1e0f5346
Elsker livet Skrevet 9. juni 2013 #18 Skrevet 9. juni 2013 Trener ikke. Bruker energien min på å gjøre noe nyttig og være aktiv i friluft sammen med familien. Trening er for byfolk men de burde heller bidratt med å løpe etter sau eller lempe vedsekker for en bonde. Da får man gratis trening, en sterk kropp og man gjør noe som har nytteverdi for mer enn ens egen helse. Jeg er såpass godt trent at det ikke hadde gitt meg spesielt mye å lempe vedsekker eller løpe etter sau. Anonym poster: 64e152fd93f30f04e0a6a79c0f91dde9 Det er sikkert andre oppgaver også, som å bære traktordekk og flytte stuter som ikke samarbeider.
Elsker livet Skrevet 9. juni 2013 #19 Skrevet 9. juni 2013 Trener ikke. Bruker energien min på å gjøre noe nyttig og være aktiv i friluft sammen med familien. Trening er for byfolk men de burde heller bidratt med å løpe etter sau eller lempe vedsekker for en bonde. Da får man gratis trening, en sterk kropp og man gjør noe som har nytteverdi for mer enn ens egen helse. Jeg bare må kommentere denne. Har du noen gang vært hos nabobonden og lempet vedsekker? Bare ser for meg naboen her om jeg møtte opp på døra en dag for å hjelpe til i våronna. Tror han hadde lurt litt:-) når det er sagt er jeg veldig uenig i at å trene kun er nytteverdi for egen helse. Å ta vare på egen helse, selv om det gjøres på et treningssenter, ER samfunnsnyttig i seg selv. Mindre sykemeldinger, belastningsskader, bedre psyke. Poenget er bare at det er mer samfunnsnyttig å gjøre en fysisk jobb når man først skal bruke kroppen.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #20 Skrevet 9. juni 2013 Fra 6-7 ganger i uka til 1. Fra å løpe 1,5 mil flere ganger i uka, til å ligge på sofaen Er så kvalmen at jeg spyr under trening Prøver å være ute på tur på 30 min-1 t i løpet av dagen, ellers så har jeg klart noen joggeturer. Og så har jeg blitt støttemedlem på treningssenteret (ikke så lett å plutselig måtte spy der..). Gleder meg såååå sinnssykt til kvalmen forsvinner og energien kommer tilbake. Anonym poster: 087086d4f5a0452accd518eb37825d64
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #21 Skrevet 9. juni 2013 Trener ikke. Bruker energien min på å gjøre noe nyttig og være aktiv i friluft sammen med familien. Trening er for byfolk men de burde heller bidratt med å løpe etter sau eller lempe vedsekker for en bonde. Da får man gratis trening, en sterk kropp og man gjør noe som har nytteverdi for mer enn ens egen helse. Jeg er såpass godt trent at det ikke hadde gitt meg spesielt mye å lempe vedsekker eller løpe etter sau. Anonym poster: 64e152fd93f30f04e0a6a79c0f91dde9 Haha.. Noen som tydeligvis aldri har arbeidet med ved her... Anonym poster: b9ed56ae72a946b0e618a1ce1e0f5346 Poenget er ikke at det ikke er tungt, men at det ikke hadde gitt meg annet enn ensidig trening hvor jeg bærer noe. Jeg elsker akkurat den type trening jeg holder på med, jeg er ikke interessert i å bære vedsekker fordi det liksom er så samfunnsnyttig. Anonym poster: 64e152fd93f30f04e0a6a79c0f91dde9
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #22 Skrevet 9. juni 2013 Akkurat nå består treningen min av trilleturer med min nyfødte, men når legen gir klarsignal for trening (hadde ks) så blir det styrketrening to ganger i uken og zumba i tillegg til trilleturene. Blir nok å øke det etterhvert, men starter i det små siden det er 1 år siden jeg trente sist. Anonym poster: a266f0445d1c33a694c3905202f5bf64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå