Gå til innhold

Han skuespilleren her, han ser jo bare ut som ei jente!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Lite mandig over den karen ja...

Skrevet

Jeg syns også det! Trodde det var ei dame på en prisutdeling for litt siden. Skjønte ikke helt hvorfor hun var i dress :P Hehe.

Skrevet

Jeg syns også det! Trodde det var ei dame på en prisutdeling for litt siden. Skjønte ikke helt hvorfor hun var i dress :P Hehe.

Enig!

Anonym poster: 2a746d46dfc20b91eab391b39b46bef7

Skrevet

Veldig feminint eller i det minste androgynt utseende. Jeg trodde han var ei jente i starten. Det spiller ko ingen rolle, han kan sikkert ha det som en fordel i sitt yrke.

Skrevet

Trudde kanskje det var ei jente, som prøvde å være en gutt. Spess når dama hans satt i dress på gullruten. Tenkte de var lesbiske :) så ikke veldog mandig type. Men veldig pene trekk!

Skrevet

Hva så om det er kjønnskifte?

Ble han en dårligere skuespiller evt på grunn av det?

Skrevet

Jeg kjenner han. Han har ikke skiftet kjønn. Han er en ordentlig mann m et androgynt utseende, og ganske lei av denne typen snakk.

Anonym poster: 5463aafac28b2ce12c85331ec9fb000a

Skrevet

Kuleste nyeste norske skuespilleren i disse dager! :D Digger han. Særlig i kortfilmen "Skallamann". Jeg finner dessverre ikke noen link til hele versjonen lenger.

Anonym poster: 63cf82c97a8b729d04e4f701f06e1b8c

Skrevet

Han ser meget feminin ut men det er absolutt til hans fordel i yrket han driver med :-) Dessuten ser han vanvittig ung ut. Men det som er med han er at hans personlighet får deg til å "gå i kne" - utrolig sjarmerende, smart, varm fyr. Skjønner Blokkhus meget godt, at hun er gift med han... Og hun er så vakker. Naturlig vakker!

Nei, flott par altså :-)

Skrevet

Hehe.. er det en mann? Jeg har trodd det der var ei lesbisk dame jeg...

Anonym poster: d914f553c4d059bdafe9ec89e9250aa4

Skrevet

Er det noe galt i å spørre seg i om det er kjønnskifteoperasjon da? Han er en vakker mann men han ser kvinnelig ut. Jeg er bifil og liker gjerne jenter med et gutteaktig utseende og har et kvinnelig søskenbarn som er i prosessen med å skifte kjønn.

Jeg forstår at han nok har en fantastisk personlighet og kona er supervakker, vi har gått på samme skole...

Hva var galt med å spørre? Hi

Anonym poster: 270381bd8a8edf663acb7b3edbb67ce9

Skrevet

tror nok mange har stilt seg de samme spm ang han. Og nei, det er ike noe galt i å spørre Hi. Er bare noen som blir mer hårsår en andre.

Har selv flere venner og bekjente som har gjennomgått kjønnsskifte, og i hans tilfelle kan det se litt slik ut. MEn han har ikke det. Er bare født veldig androgynt. Men absolut en mann jeg kunne vært med hehe, og jeg er lesbisk hehe ;)

Anonym poster: 94d96e7c84897ab38faf374830b06d02

Skrevet

Jeg synes han er vakker. Spesielt utseende, tenkte aldri over at han så ut som ei jente i Halvbroren. Tror ikke han hadde sett særlig feminin ut i en sommerkjole. Er bare at han ligner litt på enkelte profilerte veldig mandige lesbiske damer.

Anonym poster: c690105b64e9b8caf5da6eae8564fd03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...