Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Xen min gikk fra meg i slutten av februar, etter flere år med at han gikk bak ryggen på meg pluss at han overså meg totalt.. dessverre var det han som gikk, og ikke jeg Jeg var og er knust.. følte meg verdiløs og stygg.. Nå er det en kompis (ikke direkte kompis, en kollega som jobber i en annen avdeling av eksen min) som har begynt å sende meg meldinger på fb, har snakket sammen i ca 3 timer på chatten nå. Xen min har oppført seg som en idiot, og det er mye som ligger bak..men vi har ihvertfall avtalt med bakgrunn i hvordan han har oppført seg (han sier selv at han har vært en drittsekk) at vi ikke skal innlede eller drive med andre nå i starten. Så tilbake til ikveld, jeg skrev til han kollegaen at nå må jeg finne senga. Så sier han at jeg må oppføre meg nå da og jeg sier "aldri " hvorpå han svarer "hehe...ikke.. uffda " og jeg svarer med" ", og da svarer han: jaja..for meg å lure altså. Nå har jeg forferdelig dårlig samvittighet, akkurat som at jeg er utro Jeg var sammen med xen i 13 år og var aldri utro eller noe.. noe han var en god del på slutten. Er jeg rar? Gjør jeg noe galt? Jeg har vært så lenge nede i grøfta, og dette gjorde at jeg begynner å smile igjen noe jeg ikke har gjort på leeeenge. Hjelp? Anonym poster: 73d1f45646d9a1556932898d85c71517
mylittlecat Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Nei, du gjør ikke noe galt! Kos deg med flørten din!
Gjest Antarctica Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Hvorfor føler du deg bundet av noen slags "karantene" nå, når dere har avsluttet!? Tatt i betraktning at han ikke engang kunne holde den for seg selv mens dere var sammen er jo dette en weird avtale å ha. Skal du vente til ha kommer med klarsignal for når du får begynne å date andre da? Skal det virkelig være han som fjernstyrer livet ditt både når dere er sammen og når dere er single?? Dette blir feil på så mange nivåer at jeg får det ikke sagt. Å ta rn ny mann inn i barnas liv kort etter et brudd, er ikke lurt. Å ta et ny mann inni ditt EGET liv er ikke noe som noen andre kan mene noe om.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Hvorfor føler du deg bundet av noen slags "karantene" nå, når dere har avsluttet!? Tatt i betraktning at han ikke engang kunne holde den for seg selv mens dere var sammen er jo dette en weird avtale å ha. Skal du vente til ha kommer med klarsignal for når du får begynne å date andre da? Skal det virkelig være han som fjernstyrer livet ditt både når dere er sammen og når dere er single?? Dette blir feil på så mange nivåer at jeg får det ikke sagt. Å ta rn ny mann inn i barnas liv kort etter et brudd, er ikke lurt. Å ta et ny mann inni ditt EGET liv er ikke noe som noen andre kan mene noe om. Signerer alt Pashla sa! Du har overhodet ingenting å ha dårlig samvittighet for. Han får ikke bestemme når du skal få lov å gå videre. Mannen var en drittsekk, du skylder ham ingenting. Nyt flørten din!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Du gjør absolutt ikke noe galt! Grunnen til at du føler det sånn er kanskje at du ikke har kommet helt over han? En slik flørt kan være veien videre, slik at du ikke henger igjen. Kos deg med flørtingen Anonym poster: 217cd96ef2d542fb55fd7fc5ab16fb7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå