Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 De hadde slanka seg litt/ lagt på seg litt eller rett og slett brukt mer tid på skjønnhetspleie istedenfor å sitte her og loke. Anonym poster: 20f02a8f0696c64d9f33209fd9d9ecfa
Ikkenonick Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Jeg har sittet her å glodd fordi jeg har lakket negler, fikset håret, farget brynene osv i kveld, eller bruker jeg i grunn tiden på dib når jeg ordner meg og må vente på ting. (som lakk som tørker, hårfarge som skal virke osv) Da er DIB finfint.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Jeg har sittet her å glodd fordi jeg har lakket negler, fikset håret, farget brynene osv i kveld, eller bruker jeg i grunn tiden på dib når jeg ordner meg og må vente på ting. (som lakk som tørker, hårfarge som skal virke osv) Da er DIB finfint. Er det det DIB er til for? Da skal jeg bli superpen! Anonym poster: 20f02a8f0696c64d9f33209fd9d9ecfa
Ikkenonick Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Jeg har sittet her å glodd fordi jeg har lakket negler, fikset håret, farget brynene osv i kveld, eller bruker jeg i grunn tiden på dib når jeg ordner meg og må vente på ting. (som lakk som tørker, hårfarge som skal virke osv) Da er DIB finfint. Er det det DIB er til for? Da skal jeg bli superpen! Anonym poster: 20f02a8f0696c64d9f33209fd9d9ecfa Visste du ikke det? Og for å øke selvfølelsen generelt, bare les noen tråder her og VIPS, livet er jammen finfint altså! (Og du er rålekker når du er ferdig!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå