Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 skal til amsterdam og har g\hørt fra flere at supperclub anbefales. hva syns du? Anonym poster: 18492469aebd6eb082b244265ca65a2a
mh83 Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Jeg og en venninne var der for et år siden. Det er jo veldig spesielt og sært, men vi hadde det kjempegøy. Men det holder å gjøre det en gang.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Jeg og en venninne var der for et år siden. Det er jo veldig spesielt og sært, men vi hadde det kjempegøy. Men det holder å gjøre det en gang. Takk for svar Spesielt og sært.. kan du utdype det litt. Bare fortelle littegrann om hvordan det var`? Anonym poster: 18492469aebd6eb082b244265ca65a2a
mh83 Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Det er visst forskjellige temaer hver dag der. Først satt vi nede i baren og ventet på at det skulle begynne. Når alle var kommet ble vi ført inn i lokalet. Der måtte vi ta av oss skoene og sette oss på madrasser/brede lave sofaer på gulvet. Korte kjoler anbefales ikke! Det var 5-retters middag, vi var veldig fornøyd med maten. Underveis var det litt underholdning og show med servitørene og en dame som sang. Så kom det inn mann kledd i hudfarget bokser. Han "kledde" på seg noe som lignet rått kjøtt (ikke ekte) og gikk rundt og vrikket seg og danset blant gjestene. Utrolig sært. Etterpå kom det en dame inn. Hun gikk bare i tanga. Hun smurte seg inn med sjokolade og etterpå fikk gjestene pynte henne med forskjellige strøpulver. Mens dette foregikk holdt en kunstner på å lage et svært bilde ved bare bruk av forskjellige typer frukt, grønnsaker og pålegg. Vi hadde det kjempegøy der den kvelden. Kelneren vår var fantastisk artig og det var masse gøye unge folk der. Underholdningen var utrolig sær. Det var en gøy opplevelse, men jeg tror gjerne det holdt med en gang:-)
mh83 Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Men som sagt, de skifter temaer der hver kveld, så nå er det jo sikkert noe helt annet. Men noe "kunstnerisk" er det nok sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå