Gå til innhold

Så ut som Madde var flau over Chris...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var altfor lite "kongelig", og hun så ut som hun hadde lyst til å irettesette han flere ganger. Men nå har hun ihverfall fått "vist seg" for Jonas - så tipper ekteskapet er over etter 5-6 år.

Anonym poster: 74ad2dfb886507d16e81391b8337010f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror han er mer forelsket enn henne. Ser det i øynene hennes. Det er dødt når hun ser på ham.

Anonym poster: e182c9771c50e80dcb0cd826b424a477

Skrevet

8 år er jo 50 prosent sjanse at dem skiller seg da ;)

Anonym poster: cea37e58f8691d3e7a8266bc1876d748

Skrevet

Tror han er mer forelsket enn henne. Ser det i øynene hennes. Det er dødt når hun ser på ham.

Helt enig

Anonym poster: 6d078bcf74f1219e460685f4453f8a14

Skrevet

Ja hun så ikke forelsket ut. Men det kan jo være at hun tar på seg "maska" for denne dagen, for at det ikke skal bli helt overveldende. Men er enig i at det så ut i blikket hennes som hun ikke var forelsket i han.

Gjest Julia1984
Skrevet

Herregud....sitter dere og tolker hver bevegelse og blikk? På hvilke grunnlag?

Jeg så to mennesker som virket spente, nervøse og lykkelig

Skrevet

Gjesp

Anonym poster: 2aba4698d5f6eaee1903857a6577e347

Skrevet

På det grunnlag at jeg har to øyne og en god intuisjon ;)

Har hjulpet meg på mange områder i livet.

Skrevet

Jeg er sikker på at M og C kommer til å få et langt og lykkelig liv sammen :) Og noen nydelige barn kommer sikkert til også etterhvert!

Ønsker paret alt godt!

Anonym poster: c25adf8bab0e566cff06ad98a047186b

Skrevet

Helt enig :) Noen her inne elsker å finne feil oss andre.Kunne begynt å lete etter feil oss seg selv først. :D

Anonym poster: cea37e58f8691d3e7a8266bc1876d748

Skrevet

Han var altfor lite "kongelig", og hun så ut som hun hadde lyst til å irettesette han flere ganger. Men nå har hun ihverfall fått "vist seg" for Jonas - så tipper ekteskapet er over etter 5-6 år.

Vet du, akkurat det samme tenkte jeg da jeg så mannen din se på deg.

Skrevet

Vet du, akkurat det samme tenkte jeg da jeg så mannen din se på deg.

Den var ment til 1 Anonym bruker

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Vet dere... Det samma tentke jeg da jeg så litt av bryllupet deres. I kirka da han så på henne og hun bare nesten himlet med øynene da hun så på han.. Så ikke så mye kjærlighet fra hennes side jeg iallefall.. Trur hu "tar igjen" på Jonas jeg.. Men hva vet jeg, jeg kjenner jo ingen av dem :)

Skrevet

Ærlig talt, jeg velger, siden jeg ikke kjenner Madeleine og derfor egentlig ikke bør mene annet, å ha såpass stor tiltro til at hun er en voksen person som tar egne og gjennomtenkte valg. Det er pinlig å lese at dere sitter hjemme i stuene deres og spekulerer i at en ung dame har giftet seg med en hun skammer seg over og egentlig ikke elsker for å hevne seg på sin utro eks. Ærlig talt, det er første gang hun gifter seg, hun er et menneske som opplevde å bli sviktet av den hun elsket og gikk ut av det med rak rygg, til tross for at hele verden fråtset i skandalen. I dag var en stor dag, det er klart hun var nervøs. I motsetning til hagebryllupet deres med åtti gjester var dette et stort bryllup med celebre gjester og internasjonalt pressedekning. Jeg har såpass tro til mine medmennesker, royale eller ei, at jeg ikke tror at et oppegående menneske (og jeg ser ingen grunn til å tro annet om Madeleine) ikke gifter seg med en hun ikke vil dele livet med, og i hvert fall ikke for hevn. Folk flest er heldigvis ikke like smålig og sjalu som enkelte her inne.

Anonym poster: c73eafad852df5433dc7b0540f390b28

Skrevet

På det grunnlag at jeg har to øyne og en god intuisjon ;)

Har hjulpet meg på mange områder i livet.

Da får du bruke den såkalte intuisjonen din til andre ting, og ikke sitte og komme med påstander du overhodet ikke har noen grunnlag for. Synes du er både smålig og ufordragelig.

Anonym poster: 193a5c4d76b66ca4e11be49dc70a9ff8

Skrevet

Hadde jeg vært i hennes situasjon hadde jeg vært på samme måte. Var likedan i mitt bryllup. Kom ikke av manglende kjærlighet eller at jeg var flau over han. Jeg var rett og slett dritt nervøs og ville ikke gråte, for når det først begynner stopper det aldri.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ja, særlig at hun gifter seg med han for p jwvne seg på eksen... Går igjennom det sinnsyke opplegget bare for å hevne seg. Tror Masse er 30 år og ikke 14. Hun var sikkert dritmega- stresset, og hun har nok blitt flink til å ta på seg den offentlige masken opp gjennom årene. Chris på sin side har jo ikke det. Tenkte på hvor gjad keg var som slapp å dele dagen min med det offentlige og fikk dele den kun med mine nærmeste. Ønsker dem det beste, og Masse gifter seg nok av kjærlighet, ikke for penger eller status, det trenger hun jo ikke. Og ikke gifter hun seg før p gjøre eksen sjalu heller...

Skrevet

Ærlig talt, jeg velger, siden jeg ikke kjenner Madeleine og derfor egentlig ikke bør mene annet, å ha såpass stor tiltro til at hun er en voksen person som tar egne og gjennomtenkte valg. Det er pinlig å lese at dere sitter hjemme i stuene deres og spekulerer i at en ung dame har giftet seg med en hun skammer seg over og egentlig ikke elsker for å hevne seg på sin utro eks. Ærlig talt, det er første gang hun gifter seg, hun er et menneske som opplevde å bli sviktet av den hun elsket og gikk ut av det med rak rygg, til tross for at hele verden fråtset i skandalen. I dag var en stor dag, det er klart hun var nervøs. I motsetning til hagebryllupet deres med åtti gjester var dette et stort bryllup med celebre gjester og internasjonalt pressedekning. Jeg har såpass tro til mine medmennesker, royale eller ei, at jeg ikke tror at et oppegående menneske (og jeg ser ingen grunn til å tro annet om Madeleine) ikke gifter seg med en hun ikke vil dele livet med, og i hvert fall ikke for hevn. Folk flest er heldigvis ikke like smålig og sjalu som enkelte her inne.

Anonym poster: c73eafad852df5433dc7b0540f390b28

Signerer!

Skrevet

Hun lignet på en sjenert og nervøs utgave av Brooke Shields.

Glad det ikke er meg som må giftes med titusen av mennesker tilstede og som sitter i etterkant og analyserer hver minste lille ting

Anonym poster: abc7a71e55d7e16ef9610be6aca48b21

Skrevet

Jeg synes hun så vakker og glad ut.. Synes også hun så ut til å være veldig forelsket :-)

Anonym poster: d7ab77bd558daa573400d5912b335d53

Skrevet

Synes begge to så meget forelsket ut og hun så overhodet ikke ut til å være flau over han. Mulig du HI har sett på bryllupet til Albert og Charlene i stedet???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...