Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Har en stefar som i det siste har oppført seg rart. Jeg og ungene har møtt han og mamma på butikken flere ganger siste ukene. Hvor han ser oss men stresser seg med å komme forbi oss uten å si hei. En gang unnskylde han seg med at han måtte på do. Han gikk rett forbi doen. Så virket mer som han bare ville vekk fra oss. Min som i dag opplevde dette igjen med meg på butikken. Stefar virker så tydelig at han ikke vil si hei til sønnen min. Han er 5 år og forstår dette. Han er lei seg. Jeg har prøvd å ikke vise ovenfor han at jeg reagerer på slik oppførsel. Det eneste som har skjedd er at vi har oppdaget at stefar har baksnakket oppom hvordan vi har det hjemme og hvem vi er. Han vet ikke at vi vet dette da vi ikke har sagt noe. Hva bør jeg gjøre når slik oppførsel går utover barna.? Anonym poster: 40ea563afb42757a0d7554277fa00223
n74 Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Det eneste å gjøre er vel å oppsøke han (og din mor) og spørre hva som er i veien. Forklar hvordan du opplever det. Og be om at han ikke gjør dette når dere har med barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå