Gå til innhold

Synes så synd på gutten min:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har bursdag den 23 Juni, og siden det er en søndag så tenkte vi det var en fin dag å ha feiring med familie. Men når vi sender ut invitasjoner finner vi ut at fadderen hans (samboers tante) har invitert sine foreldre, altså min sønns oldeforeldre til middag den dagen. Hun vet veldig godt hva hun gjorde for hun satt å smilte veldig selvtilfreds når det kom opp. I tillegg til det så får vi melding av min samboers andre tante om at de heller ikke kan fordi de skal feire sin sønns bursdag med barnehagevennene hans, og han har bursdag tre uker etterpå.

Min bestefar som vi var veldig nære døde i mars så jeg kjenner at det er skikkelig sårt. Synes det er skikkelig dårlig gjort at de planlegger sånn når de vet han har bursdag. For resten feirer jo også på selve dagen når det er bursdag. Og der feirer alle, voksne som barn, bursdagen sin.

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men synes bare det er så synd i han når så mange ikke kommer. Fra far siden da kommer kun besteforeldrene hans, og kanskje onkel hvis han får fri. (Han bor fem timer unna).

Anonym poster: 5374dd2ca509265237a0f1619c84235e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si for å trøste, Her valgte søsteren min å legge konfirmasjonsdagen til sin mellomste på bursdagen til min eldste som blir 6. Samme gjorde hun for to år siden, da var det 2 års dagen til jenta vår. De hadde i begge tilfellene tre datorer å velge mellom og kunne valgt hvilken som helst av de, men...

Sånn er noen mennesker, de tenker bare på seg, seg og seg selv.

Skrevet

Skjønner at du er skuffa. Men husk at det er du som sitter med disse følelsene og du kan fint finne andre løsningen for at han skal få feire med de. Ikke si til sønnen din, stakkars deg og det er synd på deg osv.. men forsøk heller å vinkle det positivt.. jeg tviler på at han sitter med samme følelser som deg.. og dette med at hun tanten gliste osv.. du kan ikke vite hva hun tenkte, det er bare din oppfatning.. trenger ikke være så negativt som du tolket det.

Anonym poster: 51dddff29df4d3dd6fa7446d7009f841

Skrevet

Skjønner at du er skuffa. Men husk at det er du som sitter med disse følelsene og du kan fint finne andre løsningen for at han skal få feire med de. Ikke si til sønnen din, stakkars deg og det er synd på deg osv.. men forsøk heller å vinkle det positivt.. jeg tviler på at han sitter med samme følelser som deg.. og dette med at hun tanten gliste osv.. du kan ikke vite hva hun tenkte, det er bare din oppfatning.. trenger ikke være så negativt som du tolket det.

Anonym poster: 51dddff29df4d3dd6fa7446d7009f841

Hadde vi ikke kjent henne så hadde jeg ikke tolka det sånn. Hun er yngst i søskenflokken og vil alltid være midtpunkt. Hun kan finne på å krangle med de to små på tre og fire hvis de får mer oppmerksomhet enn henne. Hvis noen gir finere gaver enn henne blir hun sur osv. Det er sånn med alt, og hun blir 35 i pr.

Skrevet

Den der middagen burde de tatt en annen dag.

Men siden de er så få som kan søndagen kan dere ikke feire om l rfagen med familie da?

Anonym poster: 543cb634796a8f41f65c45c0a0ae61eb

Skrevet

Hva med å bytte dag? Utrolig kjipt, men kanskje et bedre alternativ?

Hvis han ikke får gave av de som ikke kommer, så ville jeg ha kompansert for dette

Anonym poster: b62cf622948ebaba118069fd6f65ad48

Skrevet

Hvis de er sånn så er det kanskje bare bra at de ikke kommer! Har du ikke noen venninner/venner av deg som er nær sønnen din? Be dem.

Anonym poster: 298250b2af98bb97cef3e096dca7b655

Skrevet

Den der middagen burde de tatt en annen dag.

Men siden de er så få som kan søndagen kan dere ikke feire om l rfagen med familie da?

Anonym poster: 543cb634796a8f41f65c45c0a0ae61eb

Skulle gjerne ha gjort det. Men da kan ikke bestefedrene komme for de jobber på samme sted og samme skift så de er på jobb. Og jeg jobber helgen før og etter. Dessuten så jar kusinen til min samboer bursdag helga før og oldemoren helga etter. Det forventes det at vi tar hensyn til.

Det er sikkert bare jeg som synes dette er ekstra sårt siden det er første bursdag uten bestefar:( Han er jo så liten at han nok ikke tenker masse over det, blir fire.

Skrevet

Hvis de er sånn så er det kanskje bare bra at de ikke kommer! Har du ikke noen venninner/venner av deg som er nær sønnen din? Be dem.

Anonym poster: 298250b2af98bb97cef3e096dca7b655

Jo det kan jeg jo kanskje få til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...