Gå til innhold

Jeg skal ha februarbaby:)


2013

Anbefalte innlegg

I starten av februar da jeg kommer til å kreve keisersnitt:)

Er 22 år og har et barn på 13 mnd fra før:) Vi bor i Trondheim:)! Så om det kanskje er flere fra Trondheim her så hadde det vært kjekt å ha kontakt:)

Endret av 2013
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten. Kan jeg spøre om hvorfort du vil kreve keisersnitt? Jeg ville også det ved forrige fødsel nemlig, men jeg fikk det ikke. Og jeg er egentlig glad for det nå, for fødsel nummer to var en drømmefødsel. Det går gjerne lettere med nummer to enn med nummer en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg hadde en hard fødsel, gikk hardt utover underlivet. Tør ikke ta sjangsen på at det blir bra igjen etter neste fødsel. Fikk stort barn sist og neste blir vel ikke mindre. JM jeg snakket med på barselhotellet sa jeg nok får godkjent keisersnitt fordi skrekken min oppfyltes... Jeg var til samtale og alt fordi jeg var så redd for å revne, og det skjedde jo... Hva med deg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en hard fødsel. Ødela meg ikke, men hadde vannavgang i tre døgn og jenta mi pustet ikke selv når hun endelig kom ut. Hun er helt frisk nå, så ingen skade skjedd der heller. JM jeg hadde i forrige svangerskap sa at det ikke var grunn i seg selv til å få KS, så jeg stod han ut. Gutten min ble født på tre timer fra første ri. Ti minutter og tre pressrier før han var ute. En drømmefødsel. Så jeg er ikke redd for å føde denne gangen i det hele tatt. Men, skjønner at du vil ha KS når du ødela deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...