Gå til innhold

Hvordan slanke seg når man ammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg vet man ikke skal slake seg når man ammer, så hvordan gå ned i vekt på en trygg måte? Altså ca 1/2 kg i uka. Får ikke trent nå :/

Anonym poster: c1dd0cc9935096b9326c68126f143eaa

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Med mindre du er kraftig overvektig så skal du ikke slanke deg når du ammer.

Skrevet

Ammingen forbrenner mange hundre kalorier for dagen. Jeg ble slank som en strek kun ved amming :)

Men hvis du er innstilt på å gå ned, så ville jeg ikke sett på det som slanking. Se på det som sunt kosthold!

Gå turer med babyen, og spis sunt. Det er det beste du kan gjøre, slik at du ikke "slanker" deg når du har amming.

Skrevet

Spis sunt, grønt, grovt, magert og variert, og tren. Så vil det gå sin gang.

Skrevet

Jeg fullmakter og slanker meg ikke. Men jeg gjør det jeg kan for å spise sunt, det er jo de beste for både meg og babyen. Også trener jeg litt. Går ned ca 1/2 kg i uka, håper det fortsetter for jeg har ca 17 kg jeg ikke vil ha, men er veldig fornøyd om jeg går ned 10.

Anbefaler deg å spise sunt. Havregrøt, egg, salat, kylling, fisk, grønnsaker, frukt, grove knekkebrød osv. Og drikk masse masse vann.

Dersom du ikke får trent, kanskje du får gått litt tur med vogna? Fint å bevege seg litt visst du klarer..

Håper disse ekstra kiloene forsvinner av seg selv', men regner med at jeg må jobbe litt ekstra hardt når ammingen er ferdig.

Skrevet

Spis sunt, pass på at du får i deg nok kalorier og næring i forhold til ammingen, men ikke noe snop og junk, og tren.

Anonym poster: 8fe5ff489c330586f763448dc4be9d6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...