Gjest sug lut Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Barbeint-tur i diger eng med smørblomster og rødsyre og hundekjeks... late timer på plen under et hav av hundre år gamle syriner... rabarbrasaft og parasoll... noen andre slår plener mens jeg gjøre ingenting i timevis i fluktstol... sommer er uslåelig...
Gjest amandine Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Å du... Nyt den for meg også. 10 grader og vått...
Gjest sug lut Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Sender din andel sommer-nyt over fjellet nå!
ms.Pond Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Åh, drømmedag... Jeg lever gjerne gjennom dine maleriske beskrivelser :-) Her er det syk gutt og regn. Ikke akkurat lørdagen jeg så for meg, men vi har da hatt det kos likevel :-) nå sitter jeg på senga mi med paden mens turbogutten nekter å sove i sin. Dakar lille.
Gjest sug lut Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Huffda, Mama Foodie, sender litt sommer-følelse og friskhet i din retning også, god bedring!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 Hm? Klargjøring til eksamen i evigheter fordi andre ikke gjør jobben sin, så litt hage og så vaske hus. Herlig. men nå er det kveld. Og det er vin i sikte. Enda jeg fikk masse vin i går også..
Gjest sug lut Skrevet 8. juni 2013 #7 Skrevet 8. juni 2013 Jeg får aldri vin. Polet sier de må ha penger for den. Men tirsdag kommer ferielønna!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. juni 2013 #8 Skrevet 8. juni 2013 Onsdag vel? Heldige de som har meg som sensor da..
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 8. juni 2013 #9 Skrevet 8. juni 2013 Rabarbrasaft hørtes himmelsk godt ut. Lagd den selv eller er det mulig å få kjøpt det noe sted?
Gjest sug lut Skrevet 8. juni 2013 #10 Skrevet 8. juni 2013 Doppler, du har rett, helvete heller. Kira, mamman min har rabarbra i fine gamle hagen... hurra!
ms.Pond Skrevet 9. juni 2013 #11 Skrevet 9. juni 2013 Oi, nå ga du meg en ide til hva jeg kan bruke den digre rabarbrahaugen i hagen til Lage saft! Og så må jeg spare en liten dæsj til rabarbrasuppe, mmmmmm... Google litt nå
Iiiiik Skrevet 10. juni 2013 #12 Skrevet 10. juni 2013 (endret) Jeg lagde rabarbrasaft i fjor. Sikkert jeg som gjorde det feil, men det ble virkelig ikke godt! Så i år blir det rabarbrapai, men ikke noe annet av rabarbra. Her er min oppskrift: http://hvajegfyllertidenmed.blogspot.no/search?q=rabarbrapai Endret 10. juni 2013 av Iiiiik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå