Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Fikk en mellomblødning forrige syklus. Ikke friskt blod, men brun utflod i flere uker rett etter mens. Bittelitt mensmurringer også. Dro til gyn. da det ikke er normalt for meg. Alt så bra ut, å hun så at jeg var et par dager fra EL (vi er prøvere, å hun sa at "Joda, du kan bli gravid, alt ser bra ut"). Tok klamydiatest og celleprøver. De var fine, ingenting unormalt der heller. Den brune utfolder stoppet ved EL, altså bare noen dager etter jeg var hos gyn. Mensen kom som den skulle. Men nå, en uke etter mens igjen så skjer det samme. Brun utflod. Mensmurringer også denne gangen. Kan det var noe annet? Blir jo litt bekymret da... Ingen feber. Har ikke tatt noen graviditetstest nå, for mensen kom jo på dagen. Så graviditet er vel så og si utelukket. Men kan man ha det slik uten at det er NOE? Anonym poster: 9330aa0d678b6a0b18475108243620a8 Anonym poster: 9330aa0d678b6a0b18475108243620a8
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Du kan være gravid selv om mensen kommer. Ellers er spotting noe som er vanlig hos flere. Jeg har hatt regelmessig mens i 20 år uten noe tull, så fikk jeg tabletter til legen for å utsette den noen dager da den koliderte med en sydentur. Etter det har jeg hatt masse tull med spotting. Ingenting galt her eller, bare litt kluss. Anonym poster: 529538c6c0d6fa795c037505043359b1
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Ja litt spotting er vel normalt, spesielt om man bruker hormoner. Pleier å ha det en dag eller to før mensen. Men nå har jeg ikke gått på p piller eller noe slikt på flere år. Spotter jo også i flere uker nå.. Får bare ha sex fordet da, å satse på at jeg kan bli gravid selv med disse blødningene. Jeg tror vel egentlig alt er greit... Syns bare det var litt ubehagelig når det skjedde igjen.. Har vært prøvere snart ett år, så var redd dette skulle bety at jeg ikke kan bli gravid igjen. Takk for svar :-) Får prøve å tenke på noe annet. Anonym poster: 9330aa0d678b6a0b18475108243620a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå