♥Madam Mim♥ Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Jeg fulgte nettopp 3 åringen bort til naboen for å leke. Når burde jeg hente henne igjen? Første gang hun leker borte hos noen på denne måten så er helt grønn på hvor lenge det er greit at hun er der. Vil ikke hente henne for tidlig igjen heller, vil jo at hun skal leke og ha det gøy så lenge hun kan, men på en annen side så er det jo da andre mennesker som må passe på henne og vil ikke virke sløv og uhøflig som lar henne bli i evigheter.... Haha, jada dette var mitt store, lille problem for dagen
DaTuMa Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Jeg pleier å avtale det når jeg leverer jeg... Men to timer burde vel holde?
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Hvis du bare leide ungen din bort og så hadet og gikk igjen, er det direkte frekt! Om det er "lekekamerater" der eller ei. Hun er jo for liten til å leke uten tilsyn, og den jobben har du bare dumpet på andre... Hva om de er på vei til å dra noe sted...eller om de straks skal spise mat, eller får annet besøk etc?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Jeg avtaler enten et klokkeslett for henting eller at foreldrene ringer / sender sms når det er på tide å hente Anonym poster: c5fec785ce1e51f6f8da6ef150ac5379
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 Litt rart at du ikke avtalte det når du leverte henne? Det er vel et planlagt lekebesøk når de er så små regner jeg med? Foreldrene må jo snakke sammen! Høres rart ut.. Anonym poster: f474699d872f450610153d6dbae50c4c
♥Madam Mim♥ Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2013 Hvis du bare leide ungen din bort og så hadet og gikk igjen, er det direkte frekt! Om det er "lekekamerater" der eller ei. Hun er jo for liten til å leke uten tilsyn, og den jobben har du bare dumpet på andre... Hva om de er på vei til å dra noe sted...eller om de straks skal spise mat, eller får annet besøk etc? Selvsagt ikke!!!! Datteren deres kom bort for å leke tidligere i dag, men da skulle vi reise. Gikk bort med datteren min etter vi kom igjen og spurte om det var ok om hun kunne leke med jenta der. Vi bor veldig avsides plass så barna kan egentlig gå til og fra hverandre uten tilsyn sånt sett også. Jaja, kunne vel ikke regne med annet at jeg kom til å få et slikt svar når det var på dib jeg spurte
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 8. juni 2013 #8 Skrevet 8. juni 2013 Er absolutt ikke selvsagt at folk ikkebare dumper ungene på andre! Opplevd det mang en gang! Og vil du ha best mulig og relevant svar, må du komme med 100% av historien.... Men nå som du kom med resten av historien så kan du godt la henne leke der i et par timer, og så stikke bortom og hente henne.
♥Madam Mim♥ Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 8. juni 2013 Litt rart at du ikke avtalte det når du leverte henne? Det er vel et planlagt lekebesøk når de er så små regner jeg med? Foreldrene må jo snakke sammen! Høres rart ut.. Anonym poster: f474699d872f450610153d6dbae50c4c Glemte å avtale det, og tror nok ikke foreldrene der reagerte noe på det heller. I går var datteren deres her for første gang og hun var her fra kl 18.00-20.30 uten at noe var avtalt!
Peispå! Skrevet 8. juni 2013 #10 Skrevet 8. juni 2013 Kommer litt an på jenta di også, men tenker toppen to timer når de er rundt 3 år. Litt som med barnebursdag, man rekker mye på 2 timer, uten at det skal ta knekken på de som passer et ekstra barn. Når de er så små, er de kanskje ikke så flinke til å leke selvstendig heller?
♥Madam Mim♥ Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #11 Skrevet 8. juni 2013 Kommer litt an på jenta di også, men tenker toppen to timer når de er rundt 3 år. Litt som med barnebursdag, man rekker mye på 2 timer, uten at det skal ta knekken på de som passer et ekstra barn. Når de er så små, er de kanskje ikke så flinke til å leke selvstendig heller? Tenkte jeg skulle hente henne ca kl 4 igjen så da blir det ca 2 timer Hun leker veldig godt selvstendig så krever ikke noe av dem som passer på henne. Hjelp henne på do hvis hun må det så klarer hun seg selv for resten
bønni Skrevet 8. juni 2013 #12 Skrevet 8. juni 2013 Så hyggelig med lekebesøk. Vi har en kompis av fireåringen her i dag. Jeg hadde sendt en sms eller ringt (ettersom hvordan dere pleier å kontakte hverandre) etter to timer og spurt når det passer å hente henne. Uproblematisk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå