Gå til innhold

Er jeg den eneste som mister melka helt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn, første ble ammet ca. en måned før melka forsvant helt. Med andre styrte jeg på med amming, håndmelking, pumping og hele pakka før jeg ga opp etter 4 måneder. Med andre kunne jeg nok kanskje ha fått det til om vi hadde fått litt mer ro under ammingen. Jeg var alene med barna og eldste hadde ikke fått barnehageplass enda.

Men jeg mistet melka helt begge gangene. Med stor sorg. Begge gangene prøvde jeg iherdig å få tilbake melka så jeg kunne få til ammingen igjen. Det hjalp ikke hvor mye jeg stimulerte, det var ikke ett spor av melk å se. Under ett år siden sist jeg ammet, og det finnes fortsatt ikke spor av melk. Her inne ser jeg folk skriver at de kan skvise ut melk i mange år etter ammeslutt.

Anonym poster: a76735d35b4613529eadbca0b67357f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg har ammet tre barn. Hadde masse melk, men etter at jeg sluttet forsvant den alle gangene. Nå er det ett år siden sist og ingen spor av melk heldigvis.

En venninne mistet melken etter et par uker med begge sine. Hun hadde veldig lite i utgangspunktet og det er nesten ingen damer i familien hennes som har hatt melk.

Legen min har 4 barn. Hans kone mistet melken etter er par måneder med fjerde. Det kom som et sjokk fordi det hadde vær problemfritt å amme de andre.

Vi er alle forskjellige og noen ganger forandrer ting i kroppen seg også undervegs.

Anonym poster: eb9b2425c90c4635e5eaeca97a7cd9f0

Skrevet

Nei, jeg har ikke hatt melk etter ammeslutt. Selv ikke nå som jeg er høygravid har jeg melk, selv om jeg har ammet to barn tidligere.

Anonym poster: 51f6996ead58c77bf211980bd7b59819

Skrevet

Jeg kunne ikke amme og da jeg måtte gi opp pumpinga etter 11 uker var det knapt noebmelk igjen. Hadde aldri nok og det hjalp ikke hvor enn mye jeg prøvde å få mer. Prøvde alle metoder. Den forsvant helt kort tid etter pumpeslutt, og nå er jeg høygravid med nr to, ikke en dråpe å se engang.

Jeg tror jeg er en av de som har lite.. Puppene mine har ikke forandret seg en millimeter i noen av svangerskapene, ikke vært noe ømme heller. Det kan være tegn på noe feil. Blir spennendenå se om det er noe inni der til nestemann om en tre-fire ukers tid..

Anonym poster: 98d333f7cbf5ca8d98322107880d49d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...